کد خبر: 31477 A

مجری انصرافی اسکار به کمدی‌بازی‌هایش ادامه می‌دهد

مجری انصرافی اسکار به کمدی‌بازی‌هایش ادامه می‌دهد

کمدین آمریکایی با همکاری یک کمپانی فیلمسازی دیگر به عنوان تهیه‌کننده ۲ فیلم کمدی وارد عمل می‌شود.

ایران آرت: در حالی که گفته شده کوین هارت از طریق کمپانی تهیه فیلم خودش "هارت بیت پروداکشنز" و با همکاری "اس‌تی‌اکس فیلمز" کار تهیه ۲ فیلم کمدی را برعهده گرفته، انتظار می‌رود خود وی در این دو فیلم نقش‌آفرینی هم بکند.

طبعا این پروژه‌ها با موفقیت فیلم "قسمت بالا" در باکس آفیس آمریکا محقق شده است. در این فیلم هارت با برایان کرانستون هم‌بازی شده است. این فیلم نیز از محصولات "اس‌تی‌اکس فیلمز" است که در ۱۱ روز اول اکرانش تنها در آمریکای شمالی فروشی ۴۷ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، هارت گفت با توجه به شیوه عمل این کمپانی در تولید فیلم "قسمت بالا" وقتی پیشنهاد همکاری برای تولید دو کمدی دیگر به وی داده شد تنها پاسخ قابل قبول یک "بله" سرراست بود.

اولین پروژه از این میان یک کمدی با عنوان "جمعه سیاه" است که بر مبنای داستانی از دونا لا شکل می‌گیرد دومی نیز یک کمدی رمانتیک بین‌المللی هنوز بی‌عنوان است که در جستجوی نویسنده‌ برای شکل گرفتن فیلمنامه است.

اینها همه نشانه‌هایی از این است که هارت آنقدر سرش شلوغ است که نمی‌تواند به میزبانی مراسم اسکار امسال فکر کند. او به دنبال انتخاب خبرسازش برای اجرای این مراسم به پیشنهاد دهندگان پاسخ منفی داد زیرا از وی خواسته بودند تا پست‌های خیلی قدیمی‌اش در توییتر را که شوخی‌هایی درباره مسایل اجتماعی بود حذف کند و وی این امر را نپذیرفت.

اوایل همین ماه لاینزگیت نیز اعلام کرد با هارت در حال گفتگو است تا در فیلم لایو اکشن "مونوپولی" بازی کند و تهیه آن را نیز برعهده بگیرد.

هالیوود اسکار کوین هارت مجری اسکار قسمت بالایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین