کد خبر: 31393 A

نور زندگی کیسی افلک بر پانورامای برلین می‌تابد

نور زندگی کیسی افلک بر پانورامای برلین می‌تابد

فیلم سینمایی "نور زندگی من" به کارگردانی کیسی افلک یکی از ۴۵ فیلم حاضر در بخش پانورامای شصت و نهمین دوره جشنواره برلین است.

ایران آرت: امسال در مجموع ۳۸ کشور در بخش پانورامای برلیناله ۲۰۱۹ نماینده دارند و ۳۴ فیلم (از ۴۵ فیلم پانوراما) نخستین نمایش خود را در این رویداد مهم تجربه می‌کنند. "نور زندگی من" را می‌توان اولین فیلم داستانی افلک در مقام کارگردان پس از "من هنوز اینجا هستم" ۲۰۱۰ دانست که الیزابت ماس و یک چهره تازه‌وارد هالیوودی به نام آنا پنیوفسکی همراه با خود افلک در آن بازی کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، داستان این فیلم پساآخرالزمانی درباره پدری تنهاست که باید دخترش را در یک جامعه بدون زن بزرگ کند و مراقب او باشد. کیسی ۴۳ ساله که برادر کوچک‌تر بن افلک ۴۶ ساله است، در یکی دو سال اخیر به دلیل به میان آمدن نامش در ماجرای آزار جنسی زنان هالیوودی بسیار تحت فشار بوده و حتی برنامه اهدای یکی از جوایز اسکار سال گذشته را در سایه همین فشارها لغو کرده است.

افلک دو سال پیش با بازی در "منچستر کنار دریا" برنده جوایز بهترین بازیگر مرد از اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد و سال ۲۰۱۷ هم برای هنرنمایی در "داستان یک روح" بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او پس از رونمایی از "نور زندگی من" در برلین ۲۰۱۹ سراغ پروژه تازه خود می‌رود و "بهترین دوست" را با بازی جیک اوون (خواننده موسیقی کانتری) و داکوتا جانسن می‌سازد.

شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین هفت تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ در آلمان برگزار می‌شود و امسال ژولیت بینوش، بازیگر نامدار فرانسوی ریاست هیات داوران بخش مسابقه بین‌الملل را بر عهده دارد. خرس طلایی افتخاری هم به شارلوت رمپلینگ، بازیگر سرشناس بریتانیایی اهدا می‌شود.

جشنواره فیلم برلین برلیناله کیسی افلک نور زندگی من بخش پانوراما جشنواره فیلم برلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین