کد خبر: 31258 A

هوروش‌بند، بادیگاردهایش و رقص فواره‌ها / کنسرتی که تبدیل به شب‌نشینی شد

هوروش‌بند، بادیگاردهایش و رقص فواره‌ها / کنسرتی که تبدیل به شب‌نشینی شد

کنسرت هوروش‌بند به خوانندگی مهدی دارابی در کیش با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.

ایران آرت: آب‌وهوای بهاری جزیره کیش در اواسط زمستان کنسرت یکی مثل هوروش بند با آن ترانه‌های عاشقانه خاص را هم می‌طلبد؛ خصوصا اگر این کنسرت در سالن ساحلی و کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و در فضایی دنج برگزار شود. پنجشنبه شب مهدی دارابی می‌خواست برای طرفدارانش شبی رویایی را رقم بزند و همه تلاشش را هم کرد؛ او انواع و اقسام حرکات موزون را در منطقه آزاد کیش روی سن به اجرا گذاشت، اما یک نقص فنی و البته برخی حواشی حال حاضران در سالن را گرفت.

رقص فواره‌ها برای فراموشی تأخیر

روزنامه شهروند درباره این کنسرت نوشت: ما ایرانی‌ها دیگر به هر تأخیری عادت کرده‌ایم و نمی‌شود به شروع کنسرتی که قرار بود رأس ساعت ٢٢ برگزار شود، در ساعت ٢٣ ایراد گرفت. البته بد هم نشد، تأخیر یک ساعته با رقص زیبای فواره‌های آب کنار ساحل کیش حسابی پر شد و وقتی دارابی روی سن آمد، طرفدارانش با حالی خوب از او استقبال کردند؛ حالی که با اجرای ترانه "عوض کردی" دگرگون‌تر هم شد. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این‌که یک اشکال فنی سرآغاز ماجراهای عجیب و غریب بود.

کنسرت تبدیل به شب‌نشینی شد!

در حالی که دارابی و ارکسترش در حال آماده‌سازی ترانه "ماه دلم" بودند و موزیک ابتدایی این آهنگ نیز اجرا شد، ناگهان میکسر اصلی گروه دچار نقص فنی و صدا قطع شد؛ دیگر نه سازها صدایشان به سالن می‌رسید و نه میکروفن خواننده کار می‌کرد. چند ثانیه سکوت نزد جمعیت و سپس شوخی و خنده‌های موسوم در مراسم‌هایی که چنین مواردی را تجربه می‌کنند، بعد هم حاضران در کنسرت به صورت خودجوش ترانه "ماه پیشونی" را زمزمه کردند که خود دارابی نیز بدون میکروفن به آنها پیوست و فضای کنسرت به سمت یک شب‌نشینی دوستانه رفت!

اجرای پرحاشیه

در شرایطی که گروه فنی در حال تعمیر دستگاه میکسر و برطرف کردن اشکال پیش آمده بودند، یک دختر شیرازی از لابه‌لای جمعیت بلند شد و با صدای بلند به اجرای ترانه "گل مریم" پرداخت؛ صدایی خوب و دلنشین که استقبال حضار را در پی داشت و البته بعد از اتمام اجرای قطعه تشویق مهدی دارابی را نیز در پی داشت.

هوروش با ماه پیشونی برگشت و حرکت موزون زد!

بعد از حدود ٣٠ دقیقه که در اجرای کنسرت تأخیر ایجاد شد، تلاش‌ها نتیجه داد و وضع دستگاه‌های صوتی به حالت اولیه برگشت؛ هوروش برگشت و بعد از عذرخواهی‌های معمول به قول خودش برای این‌که انرژی‌های از دست رفته را برگرداند، صدایش را رها کرد: "با انگشت... همه نشون میدن منووو...". ترانه ماه پیشونی انرژی را به سالن برگرداند اما دارابی دست بردار نبود؛ او می‌خواست هرطور شده اشکال فنی پیش آمده را جبران کند؛ بعد از تکرار این عبارت که "امشب برای شما جانم را هم می‌گذارم" بارها از روی سن پایین آمد و لای جمعیت رفت. حرکات موزون هم بخش دیگری از هنرنمایی خواننده امروزی ایران بود تا بتواند با هوادارانش ارتباط نزدیک‌تری بگیرد و فضا را عوض کند. هر چند که یک حاشیه عجیب کمی حال حاضران را گرفت.

هوروش بند بادیگارد دارد!

شاید در دنیای امروز عجیب نباشد که یک خواننده معروف کشور بادیگارد داشته باشد اما این‌که در کنسرت هم آنها به فاصله یک متری او راه بروند و اجازه نزدیک‌شدن هواداران را ندهند، زیبا نیست. دو مرد مشکی‌پوش قوی‌هیکل تا قبل از این‌که دارابی از روی سن پایین بیاید و بین جمعیت برود، چندان حضورشان به چشم نمی‌آمد، اما با تحقق این اتفاق آنها به فاصله یک متری دارابی حرکت کردند و اجازه ندادند حتی کودکان خردسال نیز به موکل‌شان نزدیک شود! با بازگشت دارابی روی سن هم آنها دو طرف سکو را گرفتند!

موسیقی پاپ هوروش بند مهدی دارابی خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین