کد خبر: 31048 A

گفتند زندوکیلی می‌تواند در مشهد کنسرت بگذارد / نپرسیدیم چرا لغوش کردند

گفتند زندوکیلی می‌تواند در مشهد کنسرت بگذارد / نپرسیدیم چرا لغوش کردند

مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی درباره لغو اجرای این خواننده در شهر مشهد توضیح داد.

ایران آرت: قرار بود کنسرت علی زندوکیلی امروز و فردا در آمفی‌تئاتر برج سپید مشهد و در 4 نوبت برگزار شود اما مردم مشهد باز هم نتوانستند شاهد یک اجرای موسیقی در شهر خود باشند. 

به گزارش ایلنا، در پی لغو کنسرت "علی زندوکیلی" در مشهد و پاسخ محمدرضا محمدی (معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی) که بدون توضیح بیشتر و روشنگرانه، این مشکل را به خودشان مربوط دانست، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل لغو این کنسرت به سراغ مدیر برنامه‌های "علی زندوکیلی" رفتیم.

محمد شبیری، مدیر برنامه‌های این خواننده در این باره به ایلنا گفت: ما اصلا نمی‌خواستیم جایی برویم که می‌دانستیم درباره اجرای موسیقی اما و اگرهایی هست. ما هم تابع قوانین هستیم، ولی به ما گفتند مجوزهای اجرای آقای زندوکیلی درست می‌شود، درست هم شد اما در دقیقه ۹۰ به ما گفتند که اگر ممکن است کنسرت به زمان دیگری موکول شود. دیگر از آنها نپرسیدیم که چه کسی این را گفته و برای چه گفته یا این تصمیم را به صورت کتبی به ما بدهید و... فقط گفتیم خدانگهدار. حتی متنی که در صفحه آقای زندوکیلی گذاشته شد، متن شرکت بوده و ما هیچ نقل‌قولی نکردیم.

شبیری در پاسخ به این پرسش که چطور شد با وجود تمام محدودیت‌هایی که طی این سال‌ها در حوزه موسیقی مشهد وجود دارد، تصمیم به اجرای زنده در این شهر گرفته شد، گفت: یک سال است با ما تماس می‌گیرند که چون موسیقی، شعر و سبک کارهای آقای زندوکیلی فرق دارد، می‌شود کارها را درست کرد. ما هم قبول کردیم و نمی‌خواستیم حاشیه‌ای ایجاد کنیم. ما هر جا که شرایطش مساعد باشد و ارشاد، فرمانداری، دادستانی و نهادهای ذی‌ربط تائید کنند، می‌رویم.

وی در پایان گفت: وقتی به ما گفتند اجرای ما کنسل است، علتش را نپرسیدیم و این تصمیم را پذیرفتیم. به‌عبارتی وقتی ریسک اجرای زنده در مشهد را پذیرفتیم، باید منتظر این اتفاق هم می‌بودیم و الان گلایه‌ای هم نداریم.

کنسرت در مشهد لغو کنسرت علی زندوکیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین