کد خبر: 30971 A

ژانر وحشت جانی دوباره می‌گیرد

ژانر وحشت جانی دوباره می‌گیرد

سری فیلم‌های ترسناک "مقصد نهایی" با قسمت ششم به سینما بازمی‌گردد.

ایران آرت: کمپانی نیو لاین قصد دارد سری فیلم‌های ترسناک و پرفروش "مقصد نهایی" را احیا کنید و به این منظور نویسندگان فیلم "اره" را استخدام کرده تا فیلمنامه قسمت ششم را بنویسند. آخرین فیلم "مقصد نهایی" سال ۲۰۱۱ اکران شده بود.

پنج فیلم این سری طی سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ حدود ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کردند. نکته جالب درباره این مجموعه آن است که ضد قهرمانی جز مرگ ندارد و در هر قسمت شخصیت‌ها باید از دست مرگ محتوم و اغلب خشونت‌آمیز فرار کنند.

به گزارش آی سینما، نیو لاین در سال‌های اخیر بیش از هر چیز با فیلم‌های ترسناک کم هزینه و پرفروش به سود مالی رسیده است، از جمله اقتباس از رمان "آن" استیون کینگ که بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در دنیا فروخت و سری فیلم‌های دنیای "احضار ارواح" که از سال ۲۰۱۳ تا به حال در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

حالا ورایتی گزارش داده که پاتریک ملتون و مارکوس دانستون که فیلمنامه قسمت‌های چهارم تا هفتم سری فیلم‌های ترسناک "اره" را نوشته بودند، برای نوشتن "مقصد نهایی ۶" استخدام شده‌اند. آنها به تازگی مجوز ساخت فصل سوم سریال "پروژه چراغ سبز" را دریافت کرده‌اند.

ژانر وحشت فیلم ترسناک فیلم مقصد نهایی مقصد نهایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین