کد خبر: 30812 A

مجید ملانوروزی معاون گردشگری کیش شد

مجید ملانوروزی معاون گردشگری کیش شد

مجید ملانوروزی مدیرکل سابق هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ به عنوان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

ایران آرت : در مراسم معارفه ملانوروزی مدیرعامل منطقه آزاد کیش طی سخنانی گفت: حوزه گردشگری محور و پیشران توسعه جزیره کیش است و نقش کلیدی در توسعه پایدار این جزیره دارد.
غلامحسین مظفری افزود: حوزه گردشگری نقشی راهبردی در هدف گذاریهای منطقه آزاد کیش دارد و بخش عمده فعالیت های این منطقه در حوزه گردشگری متبلور می شود .
مظفری، ادامه داد: اتفاقات خوبی که پیش از این رقم خورده با حضور مجید ملانوروزی که از افراد شاخص در حوزه گردشگری، فرهنگی و هنری است و دارای سبقه فعالیت درجزیره کیش است با توفیقات بیشتر ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری از جزئی ترین مسائل تا موضوعات کلان باید برمبنای یک شهر گردشگری تعریف و اجرا شود و در این مسیر می توان از تجربیات کشورهای موفق بهره برد و امور را براساس استانداردهای روز دنیا مورد بازنگری و تعریف مجدد قرار داد. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: پیوستن جزیره کیش به سازمان جهانی گردشگری ملل متحد، فرصتی ارزشمند برای تعامل با 158 کشور عضو این سازمان است و بستر مناسبی برای توسعه گردشگری جزیره کیش است.
وی تاکید کرد: علاوه بر گردشگری تفریحی و رویداد محور، درحوزه ورزش نیز دیپلماسی گردشگری ما باید قوی باشد، در زمینه ساخت مجموعه های گردشگری باید به فعالیت هایمان سرعت دهیم و در این خصوص به نیاز های جهانی و منطقه ای توجه کنیم.

مجید ملانوروزی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: توقع ما این است دارای تقویمی برای برنامه ها درحوزه های مختلف بویژه بخش های مرتبط با گردشگری باشیم و با تعریف زمانبندی برگزاری رویدادهای مختلف برای حداقل مدت سه سال، خود را ملزم به اجرای برنامه های بزرگ کنیم. 
وی تاکید کرد: جزیره کیش برای معرفی ظرفیت ها، جذب سرمایه ها و رونق گردشگری نیاز به تبلیغات هدفمند ملی و بین المللی دارد و در این تبلیغات بین المللی باید بحث های خاص و موضوعی مورد توجه قرار گیرد.
دکتر مظفری با تاکید بر این امر مهم که جزیره کیش باید پیشران توسعه کشور باشد افزود: خدمات دهی درجزیره کیش باید ویژگی های خاصی داشته باشد و شان خدمت دهنده و خدمت گیرنده حفظ شود و در این راستا فرهنگ سازی و مسئولیت پذیری در حوزه شهری برای حفظ زیباییها و پاکیزگی شهر باید در دستور کار قرار گیرد. 
وی با اشاه به شرایط خاص امروز تاکید کرد: ما مسئولیت مضاعف داریم و باید بدانیم هزینه کرد در حوزه زیبا سازی اسراف نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا ما میزبان اقشار مختلف هستیم و اگر در این فضا وشرایط گردشگران را برای سفر به کیش دعوت می کنیم باید همه چیز مهیا باشد و خدمات شایسته ارائه کنیم .
مظفری در ادامه داد: بسیاری از کارها در حوزه های شهری و اجتماعی هزینه ندارد بلکه نیاز به توجه و سلیقه دارد. باید دربحث زیباسازی هزینه کنیم می توانیم از جوانان خوش فکر کشور کمک گرفته و از ایده های زیبا و موفق در دیگر کشورها استفاده کنیم .
وی درپایان ابراز امیدواری کرد با همت جمعی در جهت توسعه پایدار وهمه جانبه کیش قدمهای موفقی برداشته شود.

در این مراسم علیرضا قائدیان معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از تمامی کسانی که درجهت تحقق اهداف سازمانی واجرای بهتر امور وی را یاری کردند، انتخاب مجید ملانوروزی که دارای سوابق ارزشمند کاری، تجربه و تخصص درحوزه های مختلف استآ انتخابی شایسته دانست.

مجید ملانوروزی نیز در این جلسه با تاکید بر ادامه طرح ها و برنامه های آغاز شده در دوره کاری علیرضا قائدیان گفت: با این هدف به کیش آمده ام که سرمایه های اجتماعی، فرهنگی واقتصادی را در جهت رونق و توسعه به گردشگری وصل کنیم و با تلاش همکاران و فعالان اقتصادی و گردشگری، این جزیره را به ویترین گردشگری، فرهنگی، هنری واجتماعی کشور تبدیل کنیم.

مجید ملانوروزی


در پایان این جلسه با تقدیر از خدمات علیرضا قائدیان، حکم انتصاب مجید ملانوروزی به عنوان سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش توسط دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به وی اعطا شد.

 

مجید ملانوروزی جزیره کیش گردشگری هنری منطقه آزاد کیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین