کد خبر: 30797 A

انتقاد هنرمندان پیشکسوت از فیلترینگ تلگرام / موسسه هنرمندان پیشکسوت مالیات را دور زد

انتقاد هنرمندان پیشکسوت از فیلترینگ تلگرام / موسسه هنرمندان پیشکسوت مالیات را دور زد

امروز مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت در حالی برگزار شد که انتقاداتی در زمینه فیلتر تلگرام در این مراسم صورت گرفت.

ایران آرت: جشن تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ماه ظهر امروز ۱۷دی‌ماه با حضور هنرمندان‌ متولد این‌ ماه و اعضای هیئت مدیره این موسسه در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد.

سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوتان با بیان اینکه "پنج سال است که در حال برگزاری این مراسم هستیم" صحبت‌های خود را با یادی از سالروز سانحه کشتی سانچی و فوت غلامرضا تختی آغاز کرد و سپس گفت: ۳۶ نفر از هنرمندان پیشکسوت متولد دی ماه هستند و خوشبختانه آمار اعضای این موسسه از ۸۰۰‌ نفر عضو گذشته است.

وی همچنین بیان کرد: برای ما به این علت که به مراسم‌ها جشن می‌گفتند، مالیات خیلی سنگینی در نظر گرفته بودند به همین دلیل نام این مراسم را تجلیل گذاشتیم تا مشکلات مالیاتی برطرف شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل موسسه پیشکسوتان در صحبت‌های خود با انتقاد به فیلترینگ تلگرام و دیگر شبکه‌های مجازی گفت: واقعا نمی‌دانم چه کسی تصمیم گرفت تلگرام را فیلتر کند؟ چون الان بسیاری از مردم با فیلتر شکن‌ها وارد فضاهایی می‌شوند که نباید این اتفاق می‌افتاد. سایت‌های نامناسب که دائماً وقتی فیلترشکن‌تان روشن است آنها برایتان می‌آید شرایط خیلی بدی را ایجاد کرده است. این ضربه بزرگ و مهلکی به فرهنگ ما بود. می‌خواستند از یک مشکل بزرگ یا حتی کوچک جلوگیری کنند اما اتفاق بزرگتری رقم خورد. کاش با کارشناسان متخصص در این خصوص صحبت می‌شد. کاش حداقل بررسی می‌شد که تبعات این دو اتفاق چه خواهد بود و پیش‌بینی می‌کردند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را جبران کنیم.

تجلیل+از+هنرمندان+پیشکسوت+متولد+دی+ماه

در این مراسم از هنرمندانی همچون خسرو سینایی، افلیا پرتو، اکبر آزاد، تورج شعبان‌خانی، ابراهیم پشت‌پناه، سید حسن ارژنگ‌نژاد، علی راه جیری، رضا ناجی، هما جدی‌کار، محسن روشن، علی اکبرپور، محمود پاک‌نیت، رسول اولیا زاده، آرش تاج، مریم معترف، ضیاالدین خطیر، یوسف صدیق، ایرج یکه زارع، مسعود صدیق، جواد علیزاده مقدم، اسماعیل فضل فرهادی، داود فرش‌باف لواسانی، صفر سامی، علی‌محمد جعفری دارنجانی، سیدرضا عالمی، سید اکبر سیدحاجی، محمدعلی پایدار،محمد امیر ناجی،مهوش نیکخواه،محسن روشن، طاهر یارویسی، اکبر ساعتچی، علی قلی امیر احمدی، جعفر کشفی، قاسم عابدین، جواد علیزاده، داود فرشباف، ابراهیم شهیدی و داود کیانیان که متولد دی‌ماه هستند، تجلیل شد

 

خسرو سینایی محمود پاک نیت تورج شعبانخانی داود کیانیان موسسه هنرمندان پیشکسوت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین