کد خبر: 30794 A

علی انصاریان تضمین داد مجوز اجرا گرفت

علی انصاریان تضمین داد مجوز اجرا گرفت

علی انصاریان بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت که تا مرز ممنوع التصویری هم پیش رفته بود، تحت شرایطی خاص مجری یک برنامه جدید در شبکه ۵ شده است.

ایران آرت:  انتخاب علی انصاریان به‌عنوان مجری جدید برنامه ورزشگاه برای ویژه‌برنامه جام‌ملت‌های آسیا از آنجایی برای مردم شگفت‌انگیز بود که خیلی‌ها تصور می‌کردند که حالاحالاهابازیکن سابق پرسپولیس نمی‌تواند مجری یک برنامه ورزشی شود. انصاریان که در حاشیه برگزاری مسابقات جام‌جهانی مجری ویژه‌ برنامه اینترنتی زابیواکا از شبکه آیو اسپورت بود، به خاطر شوخی با خوانندگان لس‌آنجلسی و خواندن شعر آهنگ‌های آنها تا مرز ممنوع‌التصویری هم پیش رفت. در آن مقطع ویدیوی شوخی‌های او حسابی در جامعه گرفته بود و جزو پربازدیدترین ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی بود. حالا اما نه‌تنها پروژه ممنوع‌التصویری‌اش به نتیجه نرسیده بلکه این‌بار با رایزنی و تلاش‌های مدیران شبکه ٥ تلویزیون توانسته اجرای یک برنامه زنده تلویزیونی در رسانه ملی را برعهده بگیرد.

تضمین دادند بی‌حاشیه باشد!

روزنامه شهروند نوشت: ویژه‌برنامه ورزشگاه که شنبه‌شب نخستین قسمت آن از تلویزیون پخش شد، با نگاهی متفاوت به مسابقات جام‌ملت‌های آسیا قرار است هرشب حوالی ساعت ٩:٣٠ تا ١٠ شب با اجرای علی انصاریان روی آنتن برود. جالب اینجاست که تهیه‌کنندگان این برنامه بعد از توافق با این فوتبالیست سابق و بازیگر کنونی سینما و تئاتر،‌ کار بسیار سختی برای گرفتن مجوز همکاری با او داشتند و طبق اخبار دریافتی، مخالفت‌های بسیار زیادی درباره انتخاب نهایی آنها وجود داشت. در نهایت اما کار به جایی رسیده که با دخالت مستقیم مدیران رده بالای شبکه ٥ و حتی دادن تضمین مسئولان تلویزیون با مجری‌شدن انصاریان موافقت کرده‌اند. در همین رابطه تهیه‌کنندگان برنامه هم از این چهره به صورت رسمی خواسته‌اند شوخی‌هایی که در برنامه زابیوکا داشت را به هیچ عنوان در این برنامه که از رسانه ملی به صورت زنده پخش می‌شود، تکرار نکند و از هرگونه حاشیه‌ای که پروژه آنها را به عبارتی ساده روی هوا بفرستد، خودداری کند.

آیتم‌های در دست اقدام

به هر حال سوابق و ارتباطات انصاریان می‌توانست برای حضور میهمانان شناخته‌شده در برنامه تأثیر مثبت بگذارد و قطعا شخص انصاریان چهره‌های سرشناسی را به برنامه درحاشیه برگزاری مسابقات جام‌ملت‌های آسیا دعوت خواهد کرد. ویژه‌برنامه ورزشگاه قرار است با اجرای انصاریان نگاه فوتبالی اجتماعی به جام‌ملت‌های آسیا داشته باشد و به هیچ‌عنوان برنامه آنالیز فنی در آن جایی ندارد. در واقع این برنامه با تهیه‌کنندگی پژمان ماندگاری قرار است با آیتم‌هایی متفاوت همچون معرفی ستاره‌های جام‌ملت‌ها، معرفی کشورهای شرکت‌کننده، پرونده کاپیتان‌ها، مربیان، دروازه‌بان‌ها و گفت‌وگو با میهمانان ویژه روی آنتن برود. قرار است با خبرنگاران ایرانی حاضر در امارات هم هرشب ارتباط زنده گرفته شود تا درباره حاشیه‌های مسابقات و شرایط تیم‌ملی اخبار داغ و جدیدی برای مردم گفته شود.

ادامه برنامه بعد از جام‌ملت‌ها

البته بعد از جام‌ملت‌های آسیا برنامه ورزشگاه قرار است ساعت ٩:٣٠ هر شنبه شب روی آنتن برود و تقریبا نخستین برنامه‌ای است که از یک‌سال‌ونیم قبل به پیشواز المپیک ٢٠٢٠ توکیو خواهد رفت و تمام ورزش‌های مدال‌آور و قهرمانی را پوشش خواهد داد، البته به دنبال نیازی که برای پخش و تولید برنامه‌های فوتبالی وجود خواهد داشت،‌ هربار که سوژه برنامه فوتبال باشد، اجرای آن با علی انصاریان خواهد بود.

 

علی انصاریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین