کد خبر: 30599 A

محمدرضا گلزار سفیر شد / عکس

محمدرضا گلزار سفیر شد / عکس

ایران آرت: محمدرضا گلزار اولین ایرانی هنرمند و خلاق و کار آفرین از سوی سازمان بین المللی سیتی وان (SITI1) عضو وابسته UNWTO و از سوی IAUP مستقر در نیویورک و لندن به عنوان سفیر سیتی وان ( SITI1 ) در حوزه کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت در جهان برگزیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، علت انتخاب گلزار این است که پروفسور کاخا شنگیلیا رئیس IAUP اعلام کرد که در شورای اجرایی این نهاد بسیاری از هنرمندان و فلاسفه و دانشمندان و کار آفرینان را از سراسر جهان در حال انتخاب هستیم که بتوانند استاندارد بین المللی ، در حوزه های مختلف کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت را به مردم دنیا اعلام نمایند. و از این رو انتخاب افراد به عنوان سفرای بین المللی در جهان بر اساس معیارهای مقبولیت اعتماد و نخبگی در سطح ملی و بین المللی صورت می پذیرد. 

5116524

سازمان بین المللی سیتی وان، اولین سازمان بین المللی در جهان است که اتحادیه بین المللی روٌسای دانشگاههای جهان (IAUP) مستقردر نیویورک و لندن در جولای 2017 ، این سازمان را به عنوان اولین سازمان علمی پژوهشی در شورای اجرایی اتحادیه (IAUP) در کشور اتریش انتخاب نمود.

این سازمان طی مصوبه 8 ژوئن 2018 به عضویت رسمی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) درآمده و به عنوان تنها سازمان بین المللی در حوزه کیفیت، سلامت ، حلیت و اصالت به تمام کشورهای عضوUNWTO معرفی شده است.

 

محمدرضا گلزار سوپراستار آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین