کد خبر: 30484 A

بانوی سردار به تلویزیون می‌آید

بانوی سردار به تلویزیون می‌آید

سریال "بانوی سردار" برای پخش در دهه فجر از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است.

ایران آرت: تهیه کننده سریال "بانوی سردار" از انتخاب "آریا عظیمی‌نژاد" به عنوان آهنگساز این سریال خبر داد.

"سعید مرادی" تهیه کننده سریال "بانوی سردار" در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخاب قطعی آهنگساز این سریال گفت: به تازگی آریا عظیمی‌نژاد را به عنوان آهنگساز این مجموعه تلویزیونی انتخاب کردیم. 

وی درباره زمان پخش قطعی این سریال نیز بیان داشت: طبق اعلام شبکه قرار بر این است تا در دهه فجر این سریال بروی آنتن رود، اما مراحل فنی این سریال هنوز به پایان نرسیده است. از طرفی روزهایی که برای پخش ما در نظر گرفته شده با ایام فاطمیه (س) مقارن است و  از آنجایی که "بانوی سردار" زندگی ایل بختیاری را نشان می‌دهد، تعدادی سکانس شاد در این سریال وجود دارد که شاید مناسب پخش در این ایام نباشد.

تصویربرداری سریال "بانوی سردار" مدتی پیش در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران به پایان رسید و هم اکنون در حال ساخت موسیقی و تروکاژ قرار دارد. 

پانته‌آ سیروس (بی بی مریم)، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و... از بازیگران فصل اول "بانوی سردار" بودند.

پانته‌آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی بی مریم را ایفا می‌کند که به دلیل توانمندی‌هایی که در سوار کاری و شمشیر بازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.

 

تلویزیون آریا عظیمی نژاد سریال بانوی سردار پانته آ سیروس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین