کد خبر: 30303 A

سریال نوروزی پشت درهای بسته "حالا خورشید"

سریال نوروزی پشت درهای بسته "حالا خورشید"

تهیه‌کننده سریال "مُرّ قانون" از ساخت لوکیشن جدیدی به جای لوکیشن استودیوی "حالا خورشید" خبر داد.

ایران آرت: سریال "مُرّ قانون" که به عنوان یکی از گزینه‌های نوروزی مطرح است، قرار بود هفته‌ آینده در استودیو "حالا خورشید" کلید بخورد، اما به دلیل آنچه تهیه‌کننده سریال "عدم همکاری برنامه صبحگاهی شبکه سه با عوامل سریال" عنوان کرده است، "مُرّ قانون" در لوکیشن‌ دیگری کلید می‌خورد.

مهران مهام، تهیه‌کننده سریال "مُرّ قانون" در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام خبر تغییر لوکیشن این سریال، از ساخت لوکیشن جدیدی به جای لوکیشن استودیوی "حالا خورشید" خبر داد.

مهام در این باره توضیح داد: این سریال قرار بود در تکتا ـ یکی از واحدهای فنی سازمان صداوسیما که استودیوی "حالا خورشید" در آنجا مستقر است ـ ساخته شود اما به دلیل عدم همکاری عوامل "حالا خورشید" و با وجود توصیه مدیران تلویزیون، این همکاری انجام نشد. با عوامل تولید هم برای بازبینی لوکیشن رفتیم که راه ندادند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم دکور جدیدی از یک برنامه‌ی تلویزیونی را بسازیم.

سریال "مُرّ قانون" به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده و با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان و ... شنبه (۸ دی ماه) در لوکیشن جدید کلید می‌خورد.

این سریال در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود و امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه را می‌نویسند. "مُرّ قانون" در فضایی مفرح با موقعیت‌هایی کمدی با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... برای نوروز سال آتی و پخش از شبکه سه تولید می‌شود.

رضا رشیدپور مهران مهام محمدحسین لطیفی حالا خورشید مر قانون سریال نوروزی علیرضا نجف زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین