کد خبر: 30300 A

وحشت در یک خانواده سیاهپوست / تیزر فیلم "ما" را ببینید

وحشت در یک خانواده سیاهپوست / تیزر فیلم "ما" را ببینید

از تیزر فیلم "ما" به کارگردانی جوردن پیل رونمایی شد تا مشخص شود دوباره پای وحشت در خانواده‌ای سیاهپوست مطرح است.

ایران آرت: از تیزر "ما - Us" تازه‌ترین اثر جوردن پیل در ژانر وحشت رونمایی شد. این اولین تریلر از پروژه اسرارآمیز "ما" است که آشکار کرد حال و هوای این فیلم حول محور خانواده‌ای می گردد که توسط همزادان خود شکار می‌شوند.

"ما" دومین کار جوردن پیل محسوب می‌شود. اولین اثر او فیلم ترسناک و روانشناسانه "برو بیرون"(۲۰۱۷) بود که تحسین‌های بسیاری برانگیخت. "برو بیرون" پدیده اکران بهار سال ۲۰۱۷ لقب گرفت و نه تنها با استقبال خیره کننده تماشاگران مواجه شد که بالاترین امتیازها را از منتقدان و پایگاه‌های نظرسنجی‌های سینمایی دریافت کرد. این فیلم در نودمین دوره اسکار نامزد چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد که البته در نهایت به جایزه بهترین فیلمنامه اصلی برای جوردن پیل بسنده کرد.

به گزارش مهر، یکی از مواردی که باعث تحسین "برو بیرون" شد پیوند سینمای وحشت با مساله نژاد در ایالات متحده آمریکا بود، اما به گفته کارگردان این رویه در "ما" تغییر جهت داده است. جوردن در اکران خصوصی این فیلم که هفته گذشته برای گروه کوچکی از اصحاب رسانه در محل استودیوی یونیورسال برگزار شد، گفت: برای من خیلی مهم بود که در مرکز یک فیلم ترسناک خانواده‌ای سیاه‌پوست باشد ولی ذکر این نکته مهم است که در "ما"، برخلاف "برو بیرون" دغدغه درباره مسایل نژادی نیست بلکه موضوع درباره یک حقیقت ساده و کتمان نشدنی است و آن این است که ما بدترین دشمنان خودمان هستیم.

پیل در ادامه توضیح داد که در این پروژه از وجودش انرژی و مایه بسیاری گذاشته است تا یک هیولای جدید با مفهمومی نو در اسطوره‌های ترسناک و خلق کند.

لوپیتا نیونگو و وینستون دوک بازیگران فیلم تحسین شده "پلنگ سیاه" و الیزابت ماس بازیگر اصلی سریال "سرگذشت ندیمه" در این پروژه حضور دارند.

"ما" طبق برنامه‌ریزی‌ها در ۱۵ مارچ ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند) اکران خواهد شد.

فیلم ترسناک برو بیرون فیلم ما جوردن پیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین