کد خبر: 30259 A

فامیل رضا قوچان‌نژاد، سازنده سرود تیم ملی!

فامیل رضا قوچان‌نژاد، سازنده سرود تیم ملی!

خواننده سرود تیم ملی برای جام ملتهای آسیا نوه عموی رضا قوچان‌نژاد است.

ایران آرت: قرار بود سرود تیم ملی فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی رونمایی شود که با توجه به کنسل شدن این مراسم سرود تیم ملی فوتبال در مراسم دیگری در تهران رونمایی خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، گفتنی است خواننده این سرود ماهور است. ماهور نوه عموی رضا قوچان نژاد است. او سال ها در نروژ زندگی کرده و خواننده و آهنگساز است و در اپرای انگلیس و آمریکا حضور داشته است.

بر اساس اعلام غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال آهنگ سازی سرود تیم ملی فوتبال را بابک زرین انجام داده است و قرار است روز چهارشنبه کار نهایی شود و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

جالب اینکه سرود تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار است که در فوتبال ایران رونمایی می شود. قرار است این سرود به هنگام بازی های تیم ملی و در استادیوم آزادی از سوی همه تماشاگران خوانده شود. این اتفاق در حالی از سوی ماهور صورت می گیرد که رضا قوچان نژاد دیگر در اردوی تیم ملی حضور ندارد. او که زننده گل صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 بوده و تنها گل تیم ملی ایران را دراین رقابت ها به ثمر رساند بعد از جام جهانی 2018 به بهانه بازی نکردن دراین تورنمت خداحافظی کرد.

رضا قوچان نژاد که هم اکنون در لیگ قبرس بازی می کند قرار است در تعطیلات زمستانی برای حضور در اردوی تیم پرسپولیس تصمیم گیری کند.

رضا قوچان نژاد ماهور سرود تیم ملی فوتبال سرود تیم ملی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین