کد خبر: 30235 A

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸ / عکس‌ها

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸ / عکس‌ها

با بهترین برند، طراح مد، کتانی و مدل موی سال 2018 آشنا شوید.

ایران آرت: سال 2018 در صنعت مد و فشن سالی پر از هیجان و اتفاقات نو بود. تعداد زیادی از برندهای لوکس با هم همکاری کردند، برندهای جدیدی متولد شدند و حتی برخی از برندها جان دوباره یافتند و بیش از همیشه درخشیدند. به گزارش برترین ها، اگر دوست دارید که با مهمترین وقایع مد و فشن و تاثیرگذارترین برندهای سال 2018 آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

بهترین برند ورزشی سال

فیلا

برند ورزشی

برند فیلا که چند سالی بود شهرت و محبوبیت خود را در میان هوادارانش از دست داده بود، امسال با سیاست های خاص خود بار دیگر توانست جایگاه خود را به دست آورد و نام خود را به عنوان بهترین برند سال2018 ثبت کند. همکاری این برند با برندهایی چون «Liam Hodges» و «Fendi» بر موفقیت و دیده شدنش افزود. حال بسیاری از طراحان مطرح جهان آرزو دارند که با این برند همکاری کنند.

تاثیرگذارترین طراح سال

استلا مک کارتنی

مک کارتنی

بدون شک استلا مک کارتنی در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین طراحان جهان است. او همیشه حافظ محیط زیست بوده به طوری که از خز یا چرم برای محصولاتش استفاده نمی کند. همین سبک کار او باعث شد که برندهای دیگری مانند گوچی، ورساچه، آرمانی، باربری و کلوین کلاین نیز راه او را در پیش بگیرند و استفاده از خز و دیگر چیزهایی که به محیط زیست آسیب می رسانند را تحریم کنند.

برند روزانه

مارکس اند اسپنسر

برند روزانه

برخی از برندها هستند که تنها به تولید لباس های لاکچری می پردازند، برخی دیگر تنها لباس های کژوال تولید می کنند اما برند مارکس اند اسپنسر تمام نیاز مشتریانش را بر آورده می کند. از پیژامه گرفته تا شلوار جین و کت و شلوار، این برند انواع مختلف لباس ها را با توجه به نیاز روزانه مردم تولید می کند. 

بهترین همکاری میان برندها

Polo Ralph Lauren x Palace 

همکاری میان برندها

در اواسط ماه اوکتبر بود که بیلبوردی توجه همه را به خود جلب کرد. این بیلبورد تصویر یک سوارکار پولو را نشان می داد که زیر آن نام برند پالاس نقش بسته بود. همکاری این دو برند یکی از بزرگ ترین همکاری هایی بود که در سال 2018 میان برندهای مطرح جهان صورت گرفت. محصولات مشترک این برند شامل تی شرت های طرح دار، ژاکت، شلوارهای چهارخانه و غیره بود.

بزرگ ترین بازگشت

سبک دهه 90 میلادی

بزرگترین بازگشت

همانطور که شما هم می دانید مد روندی چرخشی دارد. بدین معنی که به طور کامل از بین نمی رود و هر چند سال یک بار تکرار می شود. سال 2018 نیز از این قائده مستثنی نبود. طراحان در این سال از مدهای دهه 90 میلادی الهام گرفتند. مدهای آن دهه را بیشتر می توان در لباس های ورزشی مردانه مشاهده کرد.

بهترین کتانی سال

Nike x Sean Wotherspoon Air Max 1/97

کتانی

در حال حاضر برند نایک جزو بهترین برند لباس های ورزشی به شمار می رود. این برند لوکس در سال 2018 کتانی تولید کرد که به عنوان بهترین کتانی سال معرفی شد. کیفیت این کفش، رنگ هایی که در آن به کار رفته، حالت موج دار طرح روی آن و بافتی که این کفش دارد... آن را تبدیل به یکی از منحصر بفردترین کفش های سال کرده است.

پرکاربردترین لباس

پیراهن جین

پر کاربردترین لباس

اگر به هفته های مد و فشن در سراسر جهان نگاه کرده باشید، خواهید دید که پیراهن های جین در سال 2018 یکی از پرکاربردترین لباس ها بوده اند. اگر چه این مدل لباس همیشه روی مد بوده اما امسال بیش از همیشه توجه طراحان را به خود جلب کرد به طوری که تبدیل به یکی از پرکاربردترین لباس های سال شد. خوبی پیراهن های جین آن است که با هر رنگ و مدل لباسی به زیبایی ست می شود.

بهترین مدل موی سال

موی نیمه بلند

بهترین مدل مو

ستاره ای که مدل موی نیمه بلند را در سال 2018 مد کرد، جاستین بیبر بود. پس از آن بود که طراحان و به تبع مردم به این مدل مو علاقمند شدند و آن را تبدیل به ترند کردند. چیز عجیبی در این مدل مو وجود ندارد، کافی ست موهایتان را نیمه بلند کنید و آن را به صورت موج دار حالت دهید.

بهترین مدل مو 2

برند استلا مک کارتنی نایکی مدل مو طراح لباس طراح مد رالف لورن برند فیلا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین