کد خبر: 30125 A

خواننده قدیمی با "نوروز" به صحنه بازمی‌گردد

خواننده قدیمی با "نوروز" به صحنه بازمی‌گردد

کنسرت ویژه صدیق تعریف خواننده پیشگام موسیقی کشور در تالار فنی و حرفه‌ای شهر ایلام برگزار می‌شود.

ایران آرت: بهزاد قامشلو رییس انجمن موسیقی ایلام در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه به مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، روز ششم دی ماه به همت انجمن موسیقی استان ایلام کنسرت ویژه‌ای با حضور استاد صدیق تعریف خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی با همراهی گروهی از نوازندگان شاخص در قالب گروه موسیقی "نوروز" در تالار فنی و حرفه‌ای شهر ایلام برگزار می‌شود. این کنسرت از جمله برنامه‌های متفاوتی است که در حوزه موسیقی کردی میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

وی در معرفی عوامل اجرایی کنسرت بیان کرد: استاد صدیق تعریف خواننده، صادق تعریف نوازنده دف، مازیارشاهی نوازنده تار، هوشمند عبادی نوازنده نی، کامران یعقوبی نوازنده تمبک، مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه، امین گلستانی نوازنده عود و حامد دارابی نوازنده تارباس گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند که تصور می‌کنم با توجه به محتوایی که برای این برنامه در نظر گرفته شده، مخاطبان شاهد برگزاری یک کنسرت با کیفیت در حوزه موسیقی کردی هستند. به هر حال مردم ایلام از علاقه‌مندان موسیقی کردی و استاد صدیق تعریف هستند و حضور این هنرمند می‌تواند اتفاق بسیار ارزشمندی برای شهروندان ایلامی باشد که می‌توانند شاهد یک اجرای متفاوت باشند.

رییس انجمن موسیقی ایلام درباره فعالیت‌های پیش روی این نهاد تا پایان سال جاری گفت: پیش از برگزاری کنسرت استاد تعریف قرار بود کنسرتی را با حضور استاد بیژن کامکار و یک گروه جوان برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات این اتفاق نیفتاد اما قطعا برنامه‌هایی را برای برگزاری کنسرت استادان موسیقی ایران طراحی کرده‌ایم که به زودی جزییات برگزاری آن‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ما علاقه‌مندیم میزبان گروه‌ها و هنرمندان سبک‌های مختلف باشیم که اگر در این مورد برنامه‌ای باشد حتما از آن استقبال می‌کنیم.

موسیقی سنتی موسیقی نواحی موسیقی ایرانی صدیق تعریف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین