کد خبر: 30037 A

بدرودها و پایان‌ها در فصل آخر "بازی تاج و تخت"

بدرودها و پایان‌ها در فصل آخر "بازی تاج و تخت"

ستاره سریال "بازی تاج و تخت" از وسواس‌های بی‌حد و حصر برای جلوگیری از لو رفتن داستان سریال می‌گوید.

ایران آرت: هر چه به زمان انتشار فصل آخر سریال "بازی تاج و تخت" نزدیک‌تر می‌شویم وسواس‌ها برای جلوگیری از درز داستان سریال بیشتر می‌شود. این موضوع تا جایی پیش رفته که حتی عوامل درجه یک سریال از جمله ایان گلن بازیگر نقش جورا مورمن حق ندارند حتی یک کلمه در این باره جایی هر چند خصوصی بنویسند. 

به گزارش خبرآنلاین، گلن که از نخستین فصل سریال "بازی تاج و تخت" در نقشی کلیدی حضور داشته است، در این باره می‌گوید: "آن‌ها به همه مشکوک هستند مبادا کسی چیزی از داستان بفهمد و منتشر کند. ما حق نداریم در این باره حتی یک کلمه روی کاغذ بنویسیم."

البته با توجه به میزان محبوبیت این سریال و منافع مالی عظیم آن برای مالکان دور از انتظار نیست که این گونه در سربسته نگاه داشتن داستان تا زمان انتشار فصل آخر سریال بکوشند اما در عین حال با این کار برای بازیگرانی که از داستان اطلاع دارند مشکلاتی ایجاد می‌کنند که یک نمونه از آن‌ها را گلن توضیح می‌دهد: "برای دسترسی به هر چیزی باید از یک تبلت استفاده کرد که سطح امنیتی متفاوتی دارد که البته برای بازیگران مشکلاتی ایجاد می‌کند."

او که در جلسه دورخوانی فصل آخر سریال کنار ۱۰۰ بازیگر دیگر مجموعه حضور داشت،‌ می‌گوید: "برای نخستین بار در طول حیات سریال کل داستان یک فصل را در یک روز دورخوانی کردیم. آن روز بسیاری اشک ریختند. این ویژگی فصل آخر است. فصل آخر فصل بدرودها و پایان‌ها است. صادقانه بگویم فصل آخر سریال "بازی تاج و تخت" بی‌نظیر است. نویسنده‌ها کار را به اوج رسانده‌اند."

بازی تاج و تخت سریال بازی تاج و تخت ایان گلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین