کد خبر: 29915 A

نمایشگاهی برای هشت سالگی یک گالری/ «دریچه» در شلمان

نمایشگاهی برای هشت سالگی یک گالری/ «دریچه» در شلمان

نمایشگاه گروهی «دریچه» با کیوریتوری شیدا عزیزی در گالری شلمان گشایش می‌یابد.

ایران آرت: نمایشگاه گروهی نقاشی «دریچه»، روز جمعه 30 آذرماه در گالری شلمان گشایش می‌یابد. کیوریتور این نمایشگاه شیدا عزیزی است که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس گالری شلمان این نمایشگاه را راه اندازی کرده است.

دریچه

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «دریچه» پیش رو گردهمایی آثاری است که هرکدام گویای جهانی درونی است. جهان هایی مملو از ردپاهای کودکانه، شب نشینی، رویاهای آبی و چه و چه...

زندگی در جهانی که ما به آن مبتلا هستیم حاصل همین هم نشینی هاست، همین هم گردی های پرنده و درخت، هم آوایی زن و زخم.

برآنیم تا بشووییم نگاه ها را از درماندگی روزمرگی، بشوییم آنچه رنگ تکرار به خود می گیرد، آنچه به آن نگاه می کنیم اما نمی بینیم، آنچه که پشت زنگ زدگی عادت، جا خشک کرده و راه فراری برای بروز خود نمی یابد.

و زمانیکه توانستیم پنجره ها را باز کنیم و درخت را، دست را، آسمان را بر بوم خود ببینیم و آن را به زبان خود باز بنمایانیم، گرد هم می آییم و جهانی نو را به نمایش خواهیم گذاشت اما از ورای یک «دریچه»

آثار نقاشی امیراصلان اشرفی، الهام باقری، توحید حیدرزاده، محبوبه خاکدامن، نسرین داوودی، شادن عظیمی، رویا محمدیها و پرویز معزز در این نمایشگاه به دیوار آویخته می‌شود.

دریچه

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پنجم دی ماه به گالری شلمان به نشانی بلوار میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی، کوچه کاووسی پلاک ۲۷ مراجعه کنند.

 

 

گالری شلمان شیدا عزیزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین