کد خبر: 29737 A

خاطره عجیب یک بازیگر از دیدار با ترامپ

خاطره عجیب یک بازیگر از دیدار با ترامپ

بازیگر فیلم "شوالیه تاریکی" خاطره‌ای جالب از دیدار خود با دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۱ را بازگو کرد.

ایران آرت: دونالد ترامپ چند سال پیش از رئیس جمهور شدنش، یک تاجر ثروتمند آمریکایی دیگر بود که بر حسب اتفاق در محل فیلمبرداری "شوالیه‌ی تاریکی" (The Dark Knight Rises)، قسمت پایانی سه‌گانه‌ی "کریستوفر نولان" برای بتمن حضور یافته بود. "کریستین بیل" به یاد می‌آورد که ترامپ به گونه‌ای با او صحبت می‌کرد که گویی او در زندگی واقعی هم "بروس وین" بوده است. این ملاقات کوتاه در سال ۲۰۱۱ انجام می‌شود.

بیل در مصاحبه با ورایتی در مراسم فرش قرمر فیلم جدیدش "معاون" (Vice) می‌گوید: "یک بار او را ملاقات کرده‌ام. در "برج ترامپ" مشغول فیلمبرداری بتمن بودیم که آمد و مرا به دفتر خود دعوت کرد. به گمانم فکر کرد بروس وین هستم زیرا مثل او لباس پوشیده‌ بودم. برای همین به گونه‌ای با من صحبت کرد که انگار من حقیقتاً  بروس وین بودم. پیشامد بسیار جالبی بود. در آن زمان اصلاً فکر نمی‌کردم روزی بخواهد رئیس جمهور شود."

به گزارش سی نما، در زمان ملاقات با ترامپ، بیل در دو فیلم "بتمن می‌آغازد" (۲۰۰۵) و "شوالیه‌ی تاریکی" (۲۰۰۸) نقش‌آفرینی کرده بود. او در این مصاحبه از تغییرات فیزیکی خود برای بازی در نقش "دیک چنی" در فیلم "معاون" هم صحبت می‌کند، نقشی که کار او را به متخصص تغذیه کشانده است.

بیل می‌گوید: "این اولین بار بود که از متخصص تغذیه مشاوره گرفتم زیرا به تازگی فناپذیری [بشر] را احساس کرده‌ام. با خود گفتم: "از آنجا که ممکن است کارم به مرگ بکشد، شاید بهتر باشد نزد کسی بروم که واقعاً کارش را بلد است."

بیل برای بازی در فیلم "ماشینیست" (The Machinist) ۲۸.۵ کیلوگرم وزن کم کرد و سپس برای بازی در نقش "بروس وین" در "بتمن می‌آغازد"، ظرف شش ماه دوباره ۴۵ کیلوگرم عضله‌سازی کرد. او با بازی در نقش "دیک چنی" امسال مدعی کسب جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگری است. این فیلم به کارگردانی "آدام مک‌کی" در تاریخ ۲۵ دسامبر در آمریکا به روی پرده می‌رود.

کریستوفر نولان دونالد ترامپ شوالیه تاریکی کریستین بیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین