کد خبر: 29490 A

فیلمی که درآمدش اعلام نمی‌شود

فیلمی که درآمدش اعلام نمی‌شود

شبکه نتفلیکس فیلم سینمایی "رُما" همزمان با فصل جوایز در ۱۰۰ سینما در آمریکا و بیش از ۵۰۰ سالن در ۴۰ منطقه دنیا روی پرده می‌فرستد.

ایران آرت: "رُما" که اواخر تابستان امسال برنده شیر طلایی بهترین فیلم از جشنواره ونیز شد و نماینده مکزیک در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان اسکار است، از ۲۱ نوامبر (حدود سه هفته پیش) در آمریکا و مکزیک به نمایش عمومی درآمده است اما مدیران نتفلیکس تا امروز به درآمد آن در گیشه اشاره نکرده‌اند تا بیش از پیش بر حجم کنجکاوی علاقه‌مندان و کارشناسان سینما بیفزایند.

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است دور تازه نمایش‌های تازه‌ترین تجربه کارگردانی کوارون، فیلمساز مکزیکی برنده اسکار از ۱۴ دسامبر (جمعه آینده) آغاز شود. هر چند گفته می‌شود تمام بلیت‌های اکران "رُما" در شهرهای نیویورک، لس‌آنجلس، مکزیکوسیتی، لندن و تورنتو پیش‌فروش و تمام شده است. در یکی دو روز آینده به تعداد سینماهای نمایش‌دهنده فیلم در مکزیک ۱۰۰ و در آمریکا ۵۰ سینما افزوده می‌شود و همزمان ۲۰۰ سالن بین‌المللی آن را اکران می‌کنند.

فیلم سیاه و سفید "رُما" پس از بردن شیر طلایی ونیز با قدرت وارد فصل جوایز سینمایی شد و جایزه بهترین فیلم سال را از حلقه منتقدان فیلم نیویورک به دست آورد. ضمن اینکه نامزد دریافت سه جایزه گلدن گلوب در بخش‌های بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم خارجی‌زبان هم شده است.

در سال‌های اخیر فیلم‌های خارجی‌زبان "زندگی زیباست"، "ببر خیزکرده، اژدهای پنهان"، "نامه‌هایی از ایوو جیما"، "بابل" و "عشق" نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شده‌اند و انتظار می‌رود فیلم کوارون هم به این موفقیت برسد. فیلمساز مکزیکی سال ۲۰۱۳ با "جاذبه" دو اسکار بهترین کارگردانی و بهترین تدوین را برد.

آلفونسو کوارون فیلم رم فیلم رما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین