کد خبر: 29413 A

انتشار رمان کیت اتکینسون پس از ۹ سال وقفه

انتشار رمان کیت اتکینسون پس از ۹ سال وقفه

رمان جدید کیت اتکینسون از مجموعه کارآگاهی "جکسون برودی" پس از ۹ سال وقفه در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد.

ایران آرت: کیت اتکینسون در سال ۲۰۱۹ یک رمان جدید از سری "جکسون برودی" منتشر خواهد کرد: "آسمان بزرگ". این مجموعه کارآگاهی همراه با یک بازرس خصوصی سابق کمبریج پس از ۹ سال وقفه بازمی‌گردد.

"آسمان بزرگ" پنجمین رمان از این مجموعه است که در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ توسط انتشارات دابل‌دی منتشر خواهد شد.

با اینکه جزئیات داستان تا سال جدید منتشر نخواهد شد، اما همچنان با همراهی بازرس خصوصی یورکشایر، سرباز و پلیس سابق با گذشته‌ای غم‌انگیز ادامه خواهد یافت. این کاراکتر توسط جیسون ایزاکز در مجموعه تلویزیونی "پیشینه‌ی دعوی" که از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ پخش می‌شد بازی شد.

به گزارش ایبنا به نقل از بوک‌سلر، مارین ولمنز، ویراستار کتاب گفت: "هر ذره این کتاب به اندازه چهارتای دیگر این مجموعه فوق‌العاده است و به خواننده اجازه می‌دهد که چیزهای بیشتری درباره زندگی پیچیده جکسون برودی کشف کند. مکانی که داستان در آن اتفاق می‌افتد آشناست و یک بار دیگر برودی در یورکشایر به سر می‌برد."

ولمنز گفت: "طرفداران حقیقتا منتظر آن هستند. این پیغام را سال‌هاست که دریافت می‌کنیم. کیت در این فاصله سه کتاب تاریخی خلاقانه و ماهرانه نوشت که با آنها می‌توانستید اشتیاقی را که جکسون برودی برانگیخته بود کمی فراموش کنید. او یک قهرمان و کارآگاه خصوصی است که مردم به قلبشان راه داده‌اند. این رمان‌ها داستان او را دنبال می‌کنند و مردم می‌خواهند بیشتر درباره او بدانند. خیلی هیجان‌انگیز است که یکی دیگر در راه است."

"آسمان بزرگ" در ادامه چهار رمان قبلی خواهد آمد: "پیشینه‌ی دعوی" در سال ۲۰۰۴، "یک چرخش خوب" در سال ۲۰۰۶، "خبرهای خوب کی می‌آید؟" سال ۲۰۰۸ و "زود شروع شد، سگم را بگیر" سال ۲۰۱۰ منتشر شدند.

تاکنون اتکینسون ۳.۳ میلیون کتاب به ارزش ۲۱.۹ میلیون پوند فروش در تاریخ آمارگیری بوک‌اسکن نیلسون داشته است. آخرین رمان او "رونوشت" بود که دهمین رمان او در کل و سومین رمان از اتکینسون است که در فضای جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ پس از "زندگی پس از زندگی" سال ۲۰۱۳ و "خدا در تباهی" سال ۲۰۱۵ که هر دو برنده جایزه کاستا شدند.

کتاب رمان داستان کیت اتکینسون آسمان بزرگ جکسون برودی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین