کد خبر: 29395 A

همکاری دوباره راکرهای معروف / جایگزین کریس کرنل کیست

همکاری دوباره راکرهای معروف / جایگزین کریس کرنل کیست

اعضای باقی‌مانده گروه راک "ساوندگاردن" از تمایل خود برای زنده نگه داشتن میراث کریس کرنل و همکاری دوباره در آینده نزدیک خبر دادند.

ایران آرت: سجاد مالمیر: بیش از یک سال از مرگ کریس کرنل، خواننده سرشناس موسیقی راک گذشته و اکنون اعضای باقی‌مانده گروه "ساوندگاردن" بار دیگر دور هم جمع شده‌اند و به برنامه‌های آتی این گروه می‌اندیشند. آنها تصمیم دارند فعالیت‌های گروه را ادامه بدهند و احتمالاً برای جایگزینی کریس کرنل به دنبال خواننده‌ای توانمند خواهند گشت.

به گزارش ایران آرت، بن شپهرد، کیم تایل و مت کامرون گرچه هر کدام به طور مستقل فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند اما شیرین‌ترین لحظات خود را در گروه "ساوندگاردن" گذرانده‌اند. از صحبت‌هایی که این نوازندگان اخیراً در یک مصاحبه انجام داده‌اند این‌طور برمی‌آید که هر سه مایل هستند فعالیت‌های "ساوندگاردن" را از سر بگیرند.

شپهرد که بیسیست "ساوندگاردن" است درباره مرگ کریس کرنل و ادامه فعالیت‌های گروه می‌گوید: پس از مرگ کریس دیگر فرصت این را نداشتیم که بخواهیم زمانی را با هم بگذرانیم. به مرور سعی می‌کنم این پروسه را درک کنیم و با نبودن کریس کنار بیاییم. ممکن است در آینده بتوانیم روی کارهای جدید تمرکز کنیم.

مت کامرون، درامر گروه نیز می‌گوید: سال 1986 زمانی که من وارد گروه شدم، هنوز ساختار آن به خوبی شکل نگرفته بود اما طولی نکشید که ما مسیرمان را پیدا کردیم. آن زمان کریس کرنل به‌عنوان یک دوست و یک موزیسین تأثیر زیادی در گروه داشت.

این نوازنده درباره آینده "ساوندگاردن" نیز گفت: مطمئناً دوست داریم به تلاش‌مان ادامه بدهیم و کارهای جدیدی منتشر کنیم. فعلاً می‌خواهیم به خودمان فرصت بیشتری بدهیم تا با مرگ کریس کنار بیاییم. بعد از آن می‌توانیم دوباره با هم بنوازیم.

کریس کرنل در حالی روز 17 مه 2017 در هتلی در دیترویت از دنیا رفت که علت مرگ او خودکشی عنوان شد، هرچند همسرش این ادعا را نپذیرفت. ویکی کرنل چندی پیش از دکتر رابرت کوبلین که پزشک کرنل بود شکایت کرد و مدعی شد دکتر کوبلین بارها به طور سهل‌انگارانه مواد خطرناک کنترل‌کننده ذهنی به همسرش تجویز کرده است.

گروه "ساوندگاردن" سال 1984 با حضور کریس کرنل، کیم تایل و هیرو یاماموتو شکل گرفت. سال 1986 مت کامرون و سال 1990 بن شپهرد به گروه اضافه شدند یاماموتو از گروه کنار رفت. "ساوندگاردن" در دهه اول قرن 21 فعالیتی نداشت و از سال 2010 دوباره فعالیت‌هایش را از سر گرفت. این گروه تا کنون 6 آلبوم موسیقی منتشر کرده که زمان انتشار آخرین آلبوم به سال 2012 برمی‌گردد. 

موسیقی راک کریس کرنل ساوندگاردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین