کد خبر: 29204 A

پخش رایگان یک سریال توسط فیس‌بوک

پخش رایگان یک سریال توسط فیس‌بوک

فیسبوک تمام ۱۴۴ قسمت سریال "بافی قاتل خون‌آشام‌ها" را به صورت رایگان پخش می‌کند.

ایران آرت: فِیسبوک، غول شبکه‌های اجتماعی تمام قسمت‌های درام ماوراء‌الطبیعه "بافی قاتل خون‌آشام‌ها" اثر "جاس ویدن" را به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فیسبوک ۱۴۴ قسمت این سریال پرطرفدار را با کسب مجوز از بخش تلویزیون فاکس قرن بیستم پخش می‌کند که از روز جمعه سی‌ام نوامبر آغاز شده است.

به گزارش فارس، فیلم‌های "فرشتگان" (۱۱۰ قسمت) و "کرم شب‌تاب" (۱۴ قسمت) نیز به همین شیوه و به صورت مجانی از سوی فیسبوک و با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

این سه سریال که ۱۵ سال پیش در تلویزیون پخش شده‌اند در انحصار "فیسبوک" نیستند و تمام قسمت‌های این سه سریال همچنین در بخش خدمات Hulu قابل دسترسی هستند.

فیسبوک این هفته قابلیت جدید "واچ پارتی" (مهمانی تماشا) را در بخش تایم‌لاین (گاه‌شمار) برای تماشای اینچنین سریال‌ها و فیلم‌هایی ارائه داده است. این کمپانی امیدوار است هزاران مورد از این قابلیت جدید "واچ پارتی" برای دیدن این سه فیلم مجانی ارائه شده استفاده و تقاضا شود.

"مَتیو هنیک" رئیس برنامه‌ریزی محتوا و استراتژی مشارکت رسانه‌ای فیسبوک در این مورد گفت: "آنچه که ما بر آن متمرکز شده‌ایم ایجاد جایگاهی برای تماشای ویدیوی مردم محور است که به وجود آورنده تجربه‌ای در تماشای ویدیو در ارتباط با دیگر افرادی که دارای علایق یکسان و مشترک در تماشای یک موضوع خاص هستند، خواهد بود."

در این قابلیت جدید واچ پارتی کاربران می‌توانند در مورد آنچه که با هم تماشا کرده‌اند بحث و تبادل نظر کنند.

فیسبوک تمام ۷ فصل سریال "بافی قاتل خون‌آشام" شامل ۱۴۴ قسمت، ۵ فصل سریال "فرشته" شامل ۱۱۰ قسمت و تک فصل "کرم شب‌تاب" شامل ۱۴ قسمت را در اینترنت بصورت مجانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کمپانی اعلام نکرده که تا چه مدت این سریال‌ها در دسترس کاربران خواهند بود.

فیس بوک فیسبوک جاس ویدن بافی قاتل خون آشام ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین