کد خبر: 29147 A

بازیگر معروف ترک محجبه شد / عکس

بازیگر معروف ترک محجبه شد / عکس

ایران آرت: غمزه اوزچلیک بازیگر معروف ترکیه‌ به تازگی تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می‌دهد.

غمزه اوزچلیک بازیگر سرشناس و مشهور کشور ترکیه است. وی به تازگی عکس هایی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد وی با حجاب شده است. او با انتشار متنی در اینستاگرام از دنبال کننده هایش در خواست کرده که برای پایبندی اش به حجاب و امور دینی دعا کنند. او با انتشار عکس های محجبه اش طرفدارانش را بسیار شوکه کرده و همه غافلگیر شده اند. او اولین بازیگر ترکی نیست که به حجاب روی آورده است.

به گزارش تابناک، وی پیش از این سرگرم کار‌های خیریه و بشردوستانه بود و به مردم زیادی در کشور‌های آفریقایی، فلسطین، یمن و میانمار کمک کرده است. اوزچلیک اولین بازیگر ترک نیست که با محجبه شدن کاربران را غافلگیر کرده است؛ بازیگران و هنرمندان دیگری نظیر بشری آیدین نیز پیش از این از محجبه شدن خود خبر داده بود.

1889935_875

غمزه اوزچلیک درباره دلیل حجاب خود نوشته است که اصرار داشته است از خدا بخواهد او را به شکلی قرار دهد که باید باشد و او را را به سمت کاری که باید انجام دهد، هدایت کند.

وی همچنین گفته است: امروز از خداوند به دلیل هدایتش به راه خیر وحفظ نماز‌های پنج گانه شاکر است و دیگر می‌داند زن مسلمانی است که باید حجاب بپوشد و به آنچه خداوند مقرر کرده پایبند باشد.

بازیگر زن محجبه خانم بازیگر غمزه اوزچلیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین