کد خبر: 28928 A

نمایش پرتره مایکل جکسون در پاریس / عکس

نمایش پرتره مایکل جکسون در پاریس / عکس

مجموعه‌ای از آثار هنری الهام‌گرفته از مایکل جکسون در پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

ایران آرت: نقاشی پرتره اندی وارهول، نقاش معروف آمریکایی از مایکل جکسون در سال ۱۹۸۴ و همچنین آخرین سفارش نقاشی پرتره از جکسون که توسط "کندی ویلی" روی یک ژاکت کشیده شده و در سال ۲۰۰۹ پس از مرگ جکسون تکمیل شد از جمله آثار هنری هستند که در نمایشگاهی که به این پاپ استار قدیمی اختصاص داده شده و این هفته در پاریس (پایتخت کشور فرانسه) افتتاح خواهد شد، به‌ نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویتزر، این نمایشگاه که با عنوان "مایکل جکسون: روی دیوار" در "کاخ‌های پاپ" پاریس برگزار خواهد شد، شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های پرتره از این خواننده آمریکایی و دیگر آثار هنری الهام گرفته شده از وی از جمله کلاژ، بافت، ویدئو و چیدمان می‌شود.

این نمایشگاه برای اولین بار در گالری ملی پرتره لندن در ماه ژوئن برگزار شده است.

467453_16137885

مدیر گالری ملی پرتره لندن امیدوار است که نمایشگاه "مایکل جکسون: روی دیوار" در پاریس بتواند موفقیت بیشتری نسبت به این نمایشگاه در لندن کسب کند. او گفته که از این نمایشگاه در پاریس ۸۲۵۰۰ نفر از جمله سلبریتی‌هایی همانند "مدونا" خواننده و ترانه‌سرای امریکایی، دیدن کرده‌اند.

مایکل جکسون معروف به "سلطان موسیقی پاپ" روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام‌بخش قوی درگذشت. وی پیش از مرگش چندین سال گوشه‌گیر شده بود و در مجامع عمومی ظاهر نمی‌شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالن‌های بزرگ لندن آماده می‌کرد.

اندی وارهول مایکل جکسون مایکل جکسون: روی دیوار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین