کد خبر: 28915 A

دردسر پوشیدن یک لباس برای آمیتا باچان / عکس

دردسر پوشیدن یک لباس برای آمیتا باچان / عکس

ایران آرت: آمیتا باچان ستاره پیشکسوت سینمای هند، با اتهام عجیبی از سوی انجمن وکلای دهلی مواجه شده است. وکلای دهلی به دلیل به کار بردن لباس های وکلا برای یک آگهی تبلیغاتی خواستار اتخاذ اقدامات قانونی علیه آمیتا باچان، اورست ماسالا، یوتیوب و یک آژانس تبلیغاتی شدند. آنها می گویند چنین کاری به عزت و کرامت این شغلِ مرتبط با قانون لطمه می زند.

انجمن وکلا نامه ای هشدار دهنده شامل یک دعوای قضایی را صادر کرده اند که از باچان، اورست، یوتیوب و آژانس های تبلیغاتی می خواهد تا از این به بعد لباس وکلا را در هیچ آگهی تبلیغاتی به کار نبرند.

به گزارش تابناک باتو، در این نامه هشدار آمیز از باچان خواسته شده تا به سرعت این تبلیغات را متوقف کند و همچنین تعهد بدهد که در آینده از لباس وکلا در تبلیغات استفاده نکند. آنها خواستار امضای این تعهد ظرف ده روز شدند و گرنه اقدامات قانونی لازم را انجام خواهند داد.

DiMpBQnVQAATYy6

در این آگهی تبلیغاتی آمیتا باچان در یک اتاق لباس نشسته و لباس رسمی وکلا را پوشیده است و دو بازیگر کوچک وارد اتاق می شوند و به او وعده غذایی از یک علامت تجاری معروف هندی pav bhaji تعارف می کنند و آمیتا باچان پس از خوردن غذا با کف زدن و تشویق طعم و ادویه های موجود در غذا، آن را تأیید می کند.

نکته جالب این است که آمیتا باچان چندی پیش با وضعیتی مشابه مواجه شد و مجبور شد تا تبلیغات جواهرات که با دخترش "شوتا باچان" انجام داده بود را به خاطر نمایش کارمندان بانک متوقف کند.

پوشش لباس آمیتا باچان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین