کد خبر: 28837 A

تینا پاکروان در کنار ستاره سینمای فرانسه / عکس

تینا پاکروان در کنار ستاره سینمای فرانسه / عکس

تینا پاکروان درباره علت همکاری نکردن با ژرژ دوپاردیو در فیلم "لس‌آنجلس-تهران" توضیح داد.

ایران آرت: بعد از اکران فیلم سینمایی "لس آنجلس-تهران" خبرهایی درباره حضور ژرژ دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی که قرار بود نقشی که پرویز پرستویی آن را بازی کرده را مقابل دوربین تینا پاکروان ببرد شنیده شد.

تینا پاکروان کارگردان این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره جزئیات حضور این بازیگر گفت: "طرح اولیه‌ فیلم "لس‌آنجلس-تهران" نوشته شده بود و می‌خواستیم فیلمنامه را بنویسیم، آن موقع صحبت‌هایی هم با آقای دوپاردیو کرده بودیم و قرار بود ایشان آن نقش را بازی کنند. قرارداد را هنوز ننوشته بودیم اما تایید نهایی را گرفته بودیم. همان موقع من درگیر این بودم که فیلمنامه را چطور بنویسم که در کنار هم قرار گرفتن یک شارلاتان فرانسوی و یک پسر ایرانی بزرگ‌شده آمریکا که قرار است هر دویشان به ایران بیایند جذاب شود. آن مقطع که مشغول بازی در "خانه کاغذی" بودم مشورت می‌کردیم و  در میان همین بحث‌ها احساس کردم چشمان آقای پرستویی برق زد و از ایشان پرسیدم شما دوست دارید این نقش را بازی کنید؟ گفتند فیلمنامه‌ات را بده من بخوانم و من می‌آیم بازی می‌کنم.

این کارگردان درباره اینکه چرا در نهایت دوپاردیو نقش اصلی فیلمش را بازی نکرد نیز توضیح داد: "من به این چالش برخوردم که در صورت حضور آقای دوپاردیو ما باید زیرنویس برای فیلم بگذاریم و خودم نمی‌توانستم با این قضیه کنار بیایم و احساس می‌کردم مخاطب هم از فضای فیلم جدا می‌شود."

5094385

تینا پاکروان لس آنجلس تهران ژرژ دوپاردیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین