کد خبر: 28691 A

وزیر و صدا و سیما از خجالت هم درآمدند/عکس

ایران آرت : آخرین خبر نوشت: شنبه شب خبر 20:30 گزارشی انتقادی از شبکه ملی اطلاعات را منتشر کرد که در آن به انتقاد از وزارت ارتباطات و شخص وزیر ارتباطات پرداخته و خبرنگار 20:30 معتقد بود که وزارت ارتباطات به اهمیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات توجهی ندارد و شاهد توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ی آن نبوده ایم.

ساعتی پس از پخش این گزارش، آذری جهرمی ویدئویی از گلایه‌ی یکی از جوانان فعال در حوزه تلویزیون اینترنتی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «مروری بر واقعیت‌های گلایه جوانان و آنچه صداوسیما در خصوص موانع شبکه ملی اطلاعات به آن نمی‌پردازد. هم‌چنان بر توسعه شبکه ملی و رفع موانع آن مصممیم.»
در این ویدئو جوان کار آفرین از صدا و سیما انتقاد کرده و گفت: «به عنوان شرکتی دانش بنیان در زمینه زیرساخت های تلویزیون های اینترنتی فعالیت می کردیم که وسط کار صدا و سیما 50 درصد سهام ما را خواستار شد» که وزیر ارتباطات به شوخی از این جوان پرسید ممنوع التصویرت نکردند؟ و با تشویق و خنده حضار همراه شد.
کنایه ممنوع التصویری مربوط به خبری است که چندی پیش در مورد ممنوع التصویر شدن آذری جهرمی از سوی صدا و سیما منتشر شده بود.

اختلافات بین وزیر ارتباطات و صدا و سیما بالا گرفت

اما گویا این ویدئو به مذاق مسئولان صدا و سیما خوش نیامد. در بخش خبری روز بعد، گزارشی جدید با محوریت ویدئوی انتقادی وزیر ارتباطات در تلویزیون منتشر شد که ادعا کردند جهت گزارش شبکه ملی اطلاعات خواستار مصاحبه با مسئولان وزارت ارتباطات بودند که پاسخی به آن ها داده نشده بود.
سپس مصاحبه ای با جوان کارآفرینی که آذری جهرمی ویدئوی سخنان وی را منتشر کرده بود پخش شد که در آن ادعا کرد ویدئوی منتشر شده تقطیع شده بود و صدا و سیما 50 درصد از سهام ما را نمی خواسته بلکه 50 درصد از برند ما را گرفته است!

آذری جهرمی، گزارش جدید صدا و سیما را بی پاسخ نگذاشت و در صفحه توییترش نوشت:
با این جوان کارآفرین زیرک در ۲۰:۳۰ مصاحبه کردند، گفت فیلم تقطیع شده، از من ۵۰٪ سهام نخواستند، بلکه۵۰٪ برند را خواسته اند :) در سالنی که دوربین سیما همه مراسم را ضبط کرده برای اثبات تقطیع، نیازی به مصاحبه نیست.
#معاونت_سیاسی_صداوسیما

اختلافات بین وزیر ارتباطات و صدا و سیما بالا گرفت

اختلاف بین وزیر ارتباطات و صدا و سیما موضوع جدیدی نیست. شاید بتوان گفت جرقه اصلی این اختلافات اردیبهشت ماه امسال زده شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با طرح پیشنهادی کمیسیون فرهنگی مجلس در انحصار صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی برای صداوسیما شدیدا مخالفت کرد و یکی از پیامدهای این انحصار را توقف رشد تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات دانست.

 

صدا و سیما 20:30 آذری جهرمی محمدجواد آذری جهرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین