کد خبر: 28687 A

کوین اسپیسی بالاخره پیدا شد! / عکس

کوین اسپیسی بالاخره پیدا شد! / عکس

عکسی به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد کوین اسپیسی در جنوب فرانسه حضور دارد.

ایران آرت: فصل ششم سریال محبوب "خانه پوشالی" امسال در حالی پخش شد که با کم استقبالی کمی از سوی تماشاگران روبرو شد. تماشاگران این سریال محبوب تمام مدت در حال انتظار دیدن شخصیت اصلی این سریال رئیس جمهور "فرانک آندروود" بودند که توسط "کوین اسپیسی" بازی می‌شد.

فصل ششم در حالی پخش شد که اثری از "اسپیسی" نبود و شخصیت "فرانک آندروود" توسط تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال حذف شده بود. "اسپیسی" در سال گذشته متهم به آزار جنسی یک مرد جوان شده بود. البته سریال همچنان با جایگزینی رئیس جمهوری زن، همسر "فرانک"، "کلیر آندروود" با بازی فوق‌العاده "رابین رایت" ادامه دارد.

البته اکنون مشکل جای دیگری است زیرا علارقم اینکه "اسپیسی" یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است به مدت یک سال است که اثری از او نیست و از زمانی که در اکتبر سال گذشته متهم به آزار جنسی شده هیچ گونه خبری از او دیده یا شنیده نشده است.

به گزارش سی نما، دوستان "اسپیسی" نیز از ناپدید شدن او در حیرت هستند. آخرین عکس رسمی موجود از او توسط یک عکاس در مرکز درمانی در ماه نوامبر گذشته گرفته شده بود و او تنها 21 روز از برنامه درمانی 45 روزه را در آنجا به سر برد.

به تازگی عکسی منتشر شده که شخصی شبیه به "اسپیسی" در جنوب فرانسه حضور دارد و به نظر می‌رسد که او در این مدت از استعداد فوق‌العاده خود در بازیگری استفاده کرده تا از دید پنهان بماند. عکس زیر به تازگی منتشر شده است و ادعا می‌شود  که فرد حاضر در عکس "اسپیسی" است.


6319854-6401449-image-m-14_1542487007984

هالیوود کوین اسپیسی خانه پوشالی آزارهای جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین