کد خبر: 28678 A

بهترین زمان برای بازگشت مری پاپینز به سینما

بهترین زمان برای بازگشت مری پاپینز به سینما

راب مارشال می‌گوید لازم است فیلم "بازگشت مری پاپینز" اکنون اکران شود تا حس لذت را به مردم یادآوری کند.

ایران آرت: با وجود دوره نامشخصی که جهان هم اکنون درحال تجربه کردنش است، مارشال معتقد است که اکنون بهترین زمان برای فیلم فانتزی موزیکال "بازگشت مری پاپینز" است.

این کارگردان به مجله آمریکایی"ووگ" گفت: "این که فیلم هم اکنون نمایش عمومی داده شود، باید بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد؛ چراکه بچه ها و مردم نسبت به قبل بدبین تر هستند."

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، مارشال با یادآوری درس هایی که توسط فیلم و سری کتاب های مری پاپینز اثر"پی.ال.تراور" بیان شدند، افزود: "تا قادر به فهمیدن در ژرفای دل مان باشیم که تنها راه گذراندن زندگی یافتن شگفتی کودکانه است.منظورم شکلی است که من زندگی می کنم… بی شگفتی کودکانه، من جهان را مکانی بشدت تاریک میبینم و با گفتن این جمله احساس دمده بودن نمیکنم. برای من  این یک انتخاب در زندگی است".

امیلی بلانت، که نقش اصلی "بازگشت مری پاپینز" را ایفا می‌کند که در نسخه قدیمی جولی اندرو داشت، گفت : به دلیل دوران متغیر (جامعه)یک ترس جدیدی را احساس می‌کند، درحالی که بازیگرِ همکار او "لین مانوئل میراندا" که نقش جکِ را بازی می کند فیلم را هدیه ای به جهان می داند.

میراندا گفت :"کلیشه ای است. بسیار پیچیده است، اما ما باید این هدیه بزرگ، این فیلم خانوادگی زیبا را که باعث گریه می شود می ساختیم. زمانی که ونسا همسر دانشمند و سنگ دل من فیلم را دید شروع به گریه کرد‌. من خیلی خوشحالم که یک سال را صرف انجام چنین کاری کردیم".

"بازگشت مری پاپینز" در نوزدهم دسامبر در سینما به نمایش عمومی در می‌آید.

امیلی بلانت بازگشت مری پاپینز راب مارشال لین مانوئل میراندا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین