کد خبر: 28549 A

قصه زنانه ریحانه پارسا

قصه زنانه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از ساخت نخستین فیلم کوتاه خود تحت عنوان "شب" خبر داد.

ایران آرت: ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با حضور در سریال "پدر" و ایفای نقش "لیلا" خوش درخشید و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود اظهار کرد: در حال حاضر در تدارک ساخت فیلم کوتاه خود هستم. علاوه بر این به زودی بازی در یک فیلم سینمایی و یک تئاتر را آغاز خواهم کرد. درباره ساخت فصل دوم سریال "پدر" نیز منتظر هستیم و هنوز چیزی اعلام نشده است.

پارسا که خود دانش‌آموخته تئاتر است، درباره نخستین تجربه کارگردانی خود گفت: در مرحله پیش تولید فیلم کوتاهم با عنوان "شب" هستم که با هزینه کاملا شخصی و صرفا جهت تجربه آن را خواهم ساخت. "شب" یک قصه کاملا دخترانه یا حتی بهتر است بگویم زنانه دارد که نوشته خودم است.

این بازیگر جوان درباره جشنواره فیلم کوتاه نیز بیان کرد: همیشه جشنواره‌ها را دنبال می‌کنم ولی بیشتر بخش مستند و فیلم کوتاه برایم جذابیت دارد. جوی که در جشنواره فیلم کوتاه حاکم است بسیار صمیمی‌تر و بکرتر است تا نسبت به جشنواره‌های بزرگ‌تری مانند فیلم فجر، چرا که در این جا یکسری جوان برای کسب تجربه و انگیزه صد در صدی حضور دارند تا دغدغه‌های‌شان را به تصویر بکشند و این بسیار لذت‌بخش‌ است.

ریحانه پارسا فیلم کوتاه شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین