کد خبر: 28507 A

نظر کامبیز دیرباز درباره سیاست غم تلویزیون

نظر کامبیز دیرباز درباره سیاست غم تلویزیون

کامبیز دیرباز در حالی از احتمال حضور دوباره‌اش در تئاتر خبر می‌دهد که معتقد است سیاست تلویزیون، غم نیست.

ایران آرت: کامبیز دیرباز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره اینکه گفته می‌شود محتوای برنامه‌های تلویزیون بیشتر از شادی دارای غم و اندوه است، اظهار کرد: من با این موضوع هم عقیده نیستم. حدود ۲۰ روز دیگر سریال ما به نام "شرایط خاص" کار وحید امیرخانی روی آنتن می‌رود که یک اثر شیرین و مفرح است. امیدوارم این سریال پخش شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

او در گفت‌وگو با ایسنا افزود: می‌دانم یکی از سیاست‌های آقای پورمحمدی (قائم مقام معاون سیما) این بود که کارهای خیلی غم‌انگیز انجام ندهند. اما به هر حال در سینما و تلویزیون دچار فقر فیلمنامه‌نویسی هستیم. شاید سریال‌نویس طنز در تلویزیون کم داریم و اگر هم داریم در تلویزیون کار نمی‌کنند.

دیرباز در پاسخ به این پرسش که چرا عده‌ای از نویسندگان و هنرمندان حوزه طنز دیگر با تلویزیون همکاری ندارند؟ بیان کرد: باید از خودشان بپرسید من نمی‌دانم. ما برنامه‌هایی مانند "دورهمی" و "خندوانه" داشتیم. به نظر من نمی‌رسد سیاست برنامه‌گذاران تلویزیون این باشد که برنامه‌ها را به سمت غم و درد ببرند. با قائم مقام معاون سیما از نزدیک صحبت کردم، او خیلی موافق بود کار شاد و کمدی ساخته شود اما شاید بضاعت فیلمسازها و نویسندگان ما این باشد.

این بازیگر درباره فعالیت‌های هنری خود نیز گفت: در حال خواندن دو نمایشنامه تئاتر هستم. امیدوارم بتوانم روی صحنه برگردم زیرا ۱۰ سال از صحنه دور بودم. حضور من در اجرای تئاتر تا یکی دو هفته دیگر قطعی می‌شود.

تلویزیون کامبیز دیرباز شرایط خاص
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین