کد خبر: 28361 A

اکشن‌بازی سلما هایک با دو ستاره هالیوود

اکشن‌بازی سلما هایک با دو ستاره هالیوود

دنباله فیلم "محافظ قاتل" با بازی ستاره‌های هالیوود ساخته می‌شود.

ایران آرت: رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسون بعد از حضور در فیلم "محافظ قاتل" (The Hitman’s Bodyguard) آخرین ساخته پاتریک هیوز در سال ۲۰۱۷، دوباره برای ساخت قسمت دوم این اکشن پرطرفدار کنار هم قرار می‌گیرند.

به گزارش دیجی مگ، بعد از موفقیتی که این کمدی اکشن در سال گذشته به دست آورد استودیوی "لاینزگیت" تصمیم گرفت دنباله محافظ قاتل را همراه با دو بازیگر قبلی آن بسازد. رینولدز یکی از دو بازیگر اصلی است که نقش "مایکل برایس" را بازی می‌کند، فردی که کار دشوار محافظت از "داریس کینکید"  (با بازی جکسون​) را در طول شهادتش در دیوان بین‌المللی کیفری قبول می‌کند.

دنباله این فیلم "محافظ همسر قاتل" (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) نام‌گذاری شده است. این بار همسر داریس، سونیا ( با بازی سلما هایک) قرار است به ایتالیا سفر کند و قصه درباره این سفر و محافظت از سونیا است.

پاتریک هیوز، کارگردان قسمت اول، ساخت دنباله محافظ قاتل را هم به عهده گرفته و سعی دارد برای نگارش فیلم‌نامه اثر جدیدش از برندن مورفی و فیلیپ مورفی استفاده کند. قرار است تولید این اثر سینمایی از فصل بهار سال میلادی آینده شروع شود.

حضور در این فیلم زمانی به رینولدز پیشنهاد شد که دوره پرمشغله‌ای را می‌گذراند. گزارش شده که او برای بازپخش نسخه سانسورشده "ددپول۲" درگیر بازی در صحنه‌هایی کاملا جدید از این فیلم است  و هم‌زمان با "مایکل بی" روی فیلم اکشن " Six Underground"، ساخته نت فلیکس همکاری می‌کند.

در عین حال، جکسون هم قرار است با بازی دوباره در "دنیای سینمایی مارول" (Marvel Cinematic Universe)  به‌عنوان رییس سازمان شیلد (S.H.I.E.L.D.) ظاهر شود. او را در نقش "نیک فری" در فیلم "کاپیتان مارول" و همین‌طور سال آینده در فیلم "انتقام جویان ۴" خواهیم دید.

رایان رینولدز سلما هایک ساموئل ال جکسون محافظ قاتل محافظ همسر قاتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین