کد خبر: 28277 A

عمو پورنگ: ۳ بار خواستگاری کردم اما جواب رد شنیدم

عمو پورنگ: ۳ بار خواستگاری کردم اما جواب رد شنیدم

ایران آرت: داریوش فرضیایی روز گذشته در برنامه من و شما حاضر شد و برای اولین بار از موضوعاتی سخن گفت که تا پیش از این درباره آنها صحبت نکرده بود.

به گزارش ایسنا، وی در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به مجری برنامه که پرسیده بود احساس این روزهایش چیست گفت: از بی‌مهری‌ها خسته‌ام، این بی‌مهری می‌تواند از جانب مدیران باشد یا افراد دیگر؛ اینکه اصلا حوزه کودک به اندازه بخش‌های دیگر مهم نیست و فرش قرمز برای ما پهن نمی‌کنند مارا ناراحت می‌کند. از قضاوت‌ها و خراش‌هایی که به روح هم وارد می‌کنیم خسته‌ام.

فرضیایی در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌خواهد خودش را بازنشسته کند، عنوان کرد: هر زمان که تکراری بشوم می‌روم. وقت مردم ارزش دارد و من نمی‌خواهم تکراری باشم. اگر کار اجرا نکنم و در تلویزیون نباشم کاری را انجام می‌دهم که به حوزه کودک‌ ربط داشته باشد. معلم می‌شوم و می‌روم در مهدکودک و دبستان درس می‌دهم. شاید جالب باشد بگویم که من قبل از مجری شدن دوست داشتم معلم بشوم. 

وی با عنوان این موضوع که شاید یکی از دلایل نرفتنش به دورهمی پرسیدن سوال «عاشق شدی؟» بوده گفت: من یک چهره پیش کودکان دارم و عموپورنگ هستم نباید آن را بهم بزنم. به هرحال هرکسی حریمی دارد و دلش نمیخواهد همه به آن حریم بیایند.

اما این پایان حرف نبود و فرضیایی در میانه گفتگو بدون هیچ اصراری به یکباره از زندگی شخصی اش گفت و اظهار داشت: برای اولین بار می‌گویم که من ۳ بار عاشق شدم و می‌خواستم ازدواج کنم اما جواب رد شنیدم چون ملاحظات بیشتر مادیات بود. هر سه نفر بعد از آن موضوع بختشان باز شد و به سرعت ازدواج کردند و جالب اینجاست که به خارج رفتند و حالا بچه‌هایشان بیننده برنامه‌های من هستند. در هند هم که بودم به یک نفر علاقه‌مند شدم و می‌خواستم ازدواج کنم ، هندی‌ها خیلی به شوهرانشان احترام میگذارند. البته معلوم نیست شاید یکدفعه رفتم آنجا و ازدواج کردم. (میخندد)

فرضیایی در پایان با عنوان اینکه این گفتگو را خیلی دوست داشته درباره فصل جدید محله گل و بلبل گفت که در ۱۰۰ قسمت قرار است ساخته شود و از امروز کار تولید ادامه پیدا میکند. 

داریوش فرضیایی عمو پورنگ
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین