کد خبر: 28121 A

بازگشت اندرو لینکلن به "مردگان متحرک"

بازگشت اندرو لینکلن به "مردگان متحرک"

اندرو لینکلن با یک سه‌گانه تلویزیونی به دنیای "مردگان متحرک" بازمی‌گردد.

ایران آرت: اندرو لینکلن ستاره سریال "مردگان متحرک" نقش ریک گرامیز را در سه فیلم تلویزیونی برای شبکه AMC با نویسندگی اسکات گیمپل تکرار خواهد کرد. اسکات گیمپل با تأیید این خبر در ویژه برنامه "مرده متحرک" اعلام کرد که فیلمبرداری اولین فیلم در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

به گزارش سی نما، لینکلن که با ظاهری آراسته در مصاحبه‌ای ضبط شده شرکت می‌کرد، در مورد شخصیتش در سریال که از سال ۲۰۱۰ تاکنون به بازی در آن مشغول است گفت: "این آغاز یک پایان نه، که پایان یک آغاز بود. ایده بازگویی داستانی عظیم‌تر با دورنمایی وسیع را می‌پسندم. همیشه علاقه‌مند بودم که بدانم آنجا اوضاع از چه قرار است. می‌دانید، اینکه آیا ممکن است با دنیایی گسترده‌تر ارتباط برقرار کرد یا نه."

گیمپل در برنامه زنده‌ای که بلافاصله پس از آخرین اپیزود "مرده متحرک" با حضور اندرو لینکلن پخش می‌شد گفت: "این پایان کار ریک گرامیز در سریال "مرده متحرک" بود. اما پایان داستان او نخواهد بود. ما به روایت داستان ریک در چند فیلم اوریجینال در شبکه AMC ادامه خواهیم داد. رویدادهای زیادی برای تصویر کردن وجود دارد."

نویسندگان سریال سرانجام تصمیم گرفتند که ریک را زنده بگذارند. او در اپیزود پنجم از فصل نهم سریال که یکشنبه شب روی ایر رفت، توسط آنا درحالی که به شدت مجروح بود با هلی‌کوپتر نجات یافت و به مکانی نامعلوم برده شد. گیمپل در ادامه می‌گوید: "فیلم‌های جدید با بازی لینکلن گوشه و کنار دیگری از دنیا را به نمایش می‌گذارد و حوادث آینده را بازگو می‌کند. این رویدادها را در شبکه AMC خواهید دید اما در قالب فیلم‌های بلند. در اولین فیلم شاهد هنرنمایی یکی از بهترین بازیگران تاریخ تلویزیون در نقش اصلی و روایت آینده ریک خواهیم بود. این فیلم‌ها انقلابی در سریال از نظر وسعت و مقیاس ایجاد خواهند کرد. ما با داستان ریک گرایمز کار را آغاز می‌کنیم ولی چیزهای خیلی بیشتری در راه است، از جمله دنیاهای دیده نشده "مرده متحرک"، بازگشت چهره‌هایی از گذشته سریال، و شخصیت‌های جدیدی که امیدواریم به محبوبیت برسند."

لینکلن در کامیک کان گفته بود: "رابطه من با این نقش خیلی وقت پیش تمام شده بود. بیش از این چیزی نمی‌گویم فقط توصیه می‌کنم این فصل را تماشا کنید." وی قرار است یکی از اپیزودهای فصل بعدی "مرده متحرک" را کارگردانی کند.

هالیوود مردگان متحرک اندرو لینکلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین