کد خبر: 28084 A

پایان طراحی برج سه رنگ فرانسه / بلندترین ساختمان مارسی را ببینید

پایان طراحی برج سه رنگ فرانسه / بلندترین ساختمان مارسی را ببینید

بلندترین ساختمان مارسی با نمایی از رنگ‌های پارامتریک ساخته خواهد شد.

ایران آرت: طراحی برج مارسی توسط معمار مشهور فرانسوی، ژان نوول به پایان رسید که این ساختار را به بلندترین ساختمان مارسی تبدیل خواهد کرد.

طراحی نما و خط افق مارسی ترکیبی از 27 سایه در سه رنگ قرمز، آبی و سفید است. برج مارسی با 135 متر ارتفاع دارای عرصه ها و کاربری های متنوعی همچون: دفاتر اداری (31 طبقه)، رستوران، خورده فروشی و مهدکودک می باشد. سبک سیال و ضد مادی ژان نوول در این پروژه به واسطه رنگ آمیزی نمای آن قابل تشخیص می باشد.

2

به گزارش آرل، در حالی که سازه برج La Marseillaise از بتن ساخته شده، هیچ گونه متریال سبک بر روی ساختمان به کار نرفته است و سبک نامتقارن نمای برج یادآور یک طرح ناتمام می باشد. سایه های آبی، سفید و قرمز بیانگر بخشی از هویت مارسی می باشند. رنگ ها از آسمان همیشه آبی مارسی، سقف خانه های شهر و صخره های سرخ شهر تاثیر پیرفته اند. نورپردازی برج به گونه است که با رنگ نمای برج ادغام خواهد شد، و هر ضلع از نما، هویت جداگانه ای از ساختمان را نسبت به نورپزدازی بازگو می کند.

4

برج La Marseillaise پس از پروژه 53W53 ژان نوول در نیویورک پایان می یابد. سال 2018 برای تیم طراحی ژان نوول بسیار شلوغ و پرکار بود. پس از اتمام ساخت موزه ملی قطر، این سومین پروژه بزرگ از ژان نوول بود که تا پایان 2018 تکمیل خواهد شد. 

3

7

معماری ژان نوول طراحی معماری مدرن برج مارسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین