کد خبر: 28069 A

زنی با محصولات جنسی در تهران!

ایران‌آرت: شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد برای متهمان باند توزیع محصولات جنسی، که یکی از آنها هم زن بوده، کیفرخواست صادر و پرونده آنها را به دادگاه انقلاب و دادگاه ارشاد ارسال کرد.

 17 تیر امسال بود که خبر انهدام یک باند بزرگ فروش محصولات جنسی غیرمجاز که به توزیع این محصولات در تهران و سراسر کشور اقدام می‌کردند، منتشر شد.

اعضای این باند به وارد کردن انواع محصولات جنسی غیرمجاز اقدام کرده و با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های مجازی، مشتریان خود را جذب و با استفاده از شماره حساب‌های جعلی و با پیک‌‌های خاص، محصولات را برای مشتریانشان ارسال می‌کردند.

این باند، مقادیر قابل توجهی از محصولات جنسی غیرمجاز را که عمدتاً از کشور چین وارد شده بود در دو انبار مجزا نگهداری کرده، مدت‌ها در حال فروش این محصولات بودند.

این پرونده برای رسیدگی های قضایی در اختیار بازپرس دادسرای ارشاد قرار گرفت و نهایتاً شعبه بازپرسی برای سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده را به دادگاه ارسال کرد.

برای متهم اصلی این پرونده دو فقره کیفرخواست صادر شده است؛ کیفرخواست نخست، مربوط به قاچاق کالای ممنوعه و نگهداری آن است که برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شده و کیفرخواست دوم نیز به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارشاد ارسال شده است.

همچنین برای دو متهم دیگر این پرونده به اتهام مشارکت در فراهم کردن موجبات فساد و فحشا، از سوی شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد کیفرخواست صادر و به دادگاه ارشاد ارسال شده است.

در ابتدا برای متهم اصلی این پرونده 300 میلیون تومان قرار صادر شده بود که این قرار با ادامه تحقیقات و به دستور بازپرس به 600 میلیون تومان افزایش یافته است.

در این پرونده یک زن نیز جزو متهمان بود که شعبه بازپرسی در خصوص این فرد، قرار منع پیگرد صادر کرده است. 

 

 

محصولات جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین