کد خبر: 28022 A

جنایت آقای بازیگر با نقاب سیاه

جنایت آقای بازیگر با نقاب سیاه

ایوان مک‌گرگور نقش سیاه‌نقاب را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: ایوان مک‌گرگور قرار است در فیلم پرستاره «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) دی‌سی نقش «سیاه نقاب» (Black Mask) یکی از دشمنان بتمن را بازی کند.

این خبر را The Wrap به تأیید رسانده تا مک‌گرگور خود را برای بازی در مقابل «هارلی کوئین» با بازی مارگو رابی و همین‌طور «قناری سیاه» با بازی جورنی اسمالت-بل و «هانترس» با بازی ماری الیزابت وینستد آماده کند.

به گزارش سی نما، «سیاه نقاب» یا «رومن سایونیس» یکی از سرکردگان ظالم گروه‌های خلافکار در شهر گاتهام است که با نقاب سیاه جمجمه شکل آن شناخته می‌شود. او مانند «بروس وین» در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمده، اما والدین خودبین‌ و خودپسندش به او توجه کافی نمی‌کنند. وقتی که رومن مدیریت «جنس کازمتیکس»، کمپانی لوازم آرایشی خانواده را برعهده می‌گیرد، شیفته مدلی به نام «سرسی» می‌شود و هنگامی که والدین او سعی می‌کنند این رابطه را بهم بزنند، رومن والدین و خانه‌ی آن‌ها را با هم به آتش می‌کشد.

رومن سپس ثروت و کسب و کار خانواده را در دست می‌گیرد اما محصولات آرایشی معیوبی را روانه بازار می‌کند و به چندین زن آسیب می‌رساند. سرسی جلوی کارکنان شرکت «جنس» که باید توسط بروس وین» از بحران نجات یابد، با او قطع رابطه می‌کند و همه این مسائل تحقیرآمیز رومن را به سر حد جنون می‌رساند. او ماسک سیاهی برای خود به نشانه تمایل شدید خانواده «سایونیس» به «چهره دروغین» می‌سازد و دیری نمی‌گذرد که «سیاه نقاب» یکی از بزرگترین جنایتکاران شهر گاتهام و بخشی از «جامعه چهره دروغین» تبدیل می‌شود. در کامیک‌های امروزی، «سیاه نقاب» می‌تواند با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در نقابش ذهن افراد ضعیف الاراده را کنترل کند.

این احتمال وجود دارد که گانگستر شهر گاتهام با بازی مک‌گرگور که برای بازی در چندین فیلم قرارداد بسته، در فیلم‌های آینده بتمن از جمله فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی مت ریوز حضور داشته باشد. «پرندگان شکاری» اولین فیلم براساس کامیک‌های دی‌سی است که با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود. کتی یان کارگردان فیلم و مارگو رابی اوایل هفته گذشته این خبر را تأیید کردند. «متیو لایبتیک» فیلمبردار پروژه نیز اخیراً اظهار داشته احتمال تغییر عنوان فیلم وجود دارد.

«پرندگان شکاری» در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

ایوان مک گرگور مارگو رابی ماری الیزابت انستید پرندگان شکاری سیاه نقاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین