کد خبر: 28020 A

سرانجام پرونده دختر ویدیوی معروف کتک‌کاری مامور گشت ارشاد

ایران‌آرت: خاطرتان هست که چندی پیش، ویدیویی از درگیری یکی از ماموران گشت ارشاد با یک دختر و کتک‌کاری آنها خبرساز شد؟ حالا خبر تازه‌ای از پرونده آنها منتشر شده است. 

آن‌طور که ایرنا خبر داده، شکایت دختری که از ماموران گشت‌ارشاد کتک خورد رد شده است. دادسرای قضایی نیروهای‌ مسلح می‌گوید این دختر دلیل کافی علیه ماموران ندارد.

محمدحسین آقاسی، وکیل دانشجوی دختری که چندماه پیش فیلم کتک‌خوردن او از ماموران گشت‌ارشاد دست‌به‌دست می‌شد، خبر داده که دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح شکایت این دختر علیه دو مأمور گشت ارشاد را رد کرده.

این دادسرا، شکایت این دختر با عنوان اتهامی «ضرب و شتم و اهانت» را به دلیل «نبود دلیل کافی» رد کرده و قرار منع تعقیب برای دو مامور گشت‌ ارشاد صادر کرده.

به‌گفته این وکیل دادگستری، دادسرا نگهبان پارک را که از سوی موکل‌اش به‌عنوان شاهد معرفی شده‌بوده، نپذیرفته و شهادت سه‌تن از دوستان این دانشجو هم از سوی دادسرا یک‌سان شمره نشده.

اردیبهشت امسال انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که درگیری دو مأمور گشت ارشاد با یک دختر جوان را در پارک طالقانی تهران نشان می‌داد خبرساز شد و واکنش بسیاری میان مردم و مسوولان را برانگیخت.


 

 

گشت ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین