کد خبر: 27974 A

طناز طباطبایی سفیر شد / عکس

طناز طباطبایی سفیر شد / عکس

ایران آرت: طناز طباطبایی سفیر انجمن خودمراقبتی حمایت از حقوق کودکان شد. او فعالیت‌هایی در زمینه بسط و گسترش آموزش همگانی خودمراقبتی به کودکان خواهد داشت.

به گزارش ایران آرت، صفحه رسمی طناز طباطبایی در اینستاگرام این خبر را منتشر کرده و نوشته است: "اغلب قربانیان سوءاستفاده‌ جنسی، کودکانی هستند که هیچ‌گونه اطلاعاتی در این خصوص و نحوه مقابله با آن ندارند. در ایران آمار دقیقی از کودک‌‌آزاری و به ویژه آزار جنسی کودکان وجود ندارد اما برخی منابع آماری در کشورهای دیگر مطرح می‌کنند که از هر چهار دختر یک نفر و از هر شش پسر نیز یک نفر در طول کودکی خود مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند

در همین راستا طناز طباطبایی بازیگر تئاتر و سینما همزمان با رونمایی از پروژه تربیت جنسی به کودکان و آموزش مهارت در جهت مراقبت از خود در انجمن (خود مراقبتی کودکان) ، در راستای حمایت از حقوق کودکان، آمادگی خود را برای همکاری در این پروژه اعلام کرده و از سوی این انجمن به عنوان سفیر در بسط و گسترش آموزش همگانی خودمراقبتی کودکان فعال شده است.

او که هفت سال و نیم پیش در فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به ایفای نقش پرداخته بود، با تجربه‌های متعددی از کودک‌ آزاری روبرو شده بود و پیش از شروع این فیلم به دیدار زنان اعدامی و دختران و کودکانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند رفت. تجربه‌ای که برای او بسیار ناراحت‌کننده بود و در طی این سال‌ها از هر فرصتی برای کاهش تعدی به حقوق زنان و کودکان بهره برده است."

Untitled

 

طناز طباطبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین