کد خبر: 27962 A

ادی ردمین در یک درام سیاسی / فعالان ضد جنگ محاکمه می‌شوند

ادی ردمین در یک درام سیاسی / فعالان ضد جنگ محاکمه می‌شوند

محاکمه فعالان ضدجنگ در سال ۱۹۶۹ در آمریکا موصوع فیلم جدید آرون سورکین است.

ایران آرت: ادی ردمین بازیگر بریتانیایی برنده جایزه اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم "محاکمه شیکاگو ۷" به کارگردانی آرون سورکین است.

"محاکمه شیکاگو ۷" داستان محاکمه ننگین فعالان ضدجنگ در سال ۱۹۶۹ در آمریکاست؛ فعالانی چون اَبی هافمن، جری روبین، دیوید دلینجر، تام هیدن و رنی دیویس که متهم به توطئه و تحریک به شورش علیه دولت وقت آمریکا به سبب اعتراضات مربوط به کنوانسیون حزب دموکرات شدند.

ردمین قرار است در این فیلم نقش تام هیدن یکی از بنیانگذاران جنبش دانشجویانِ جامعه دموکرات را بازی کند. چند روز اخیر نیز اعلام شده بود که ساشا بارون کوهن برای ایفای نقش اَبی هافمن در این فیلم درنظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، آرون سورکین در کنار کارگردانی، نویسندگی این فیلم را نیز برعهده دارد و مارک پلات هم تهیه کننده آن است. امبلین انترتینمنت کمپانی متعلق به اسپیلبرگ مامور ساخت این پروژه است.

در سال ۲۰۰۸ استیون اسپیلبرگ کارگردان صاحب نام سینما تصمیم داشت این فیلم را بسازد که در آن زمان به دلیل اعتصاب انجمن فیلمنامه نویسان ساخت فیلم به تعویق افتاد.

سورکین به تازگی پس از ساخت اولین فیلمش در جایگاه کارگردان با نام "بازی مالی" (۲۰۱۷) برای ساخت این فیلم گمارده شده است.

داستان این محاکمه ننگین، پیش از این موضوع ۲ مستند در سال های ۱۹۸۷ و ۲۰۰۷ نیز بوده است.

در ماه دسامبر، اقتباسی از کتاب "کشتن مرغ مقلد" نوشته هارپر لی توسط آرون سورکین در برادوی روی صحنه می رود. سورکین که بیشتر به عنوان فیلمنامه نویس شناخته می شود فیلمنامه فیلم های "چند مرد خوب"، "شبکه اجتماعی" و "استیو جابز" را نوشته است.

هالیوود ادی ردمین آرون سورکین محاکمه شیکاگو 7
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین