کد خبر: 27954 A

بازگشت ویل اسمیت با پسران بد

بازگشت ویل اسمیت با پسران بد

قسمت سوم فیلم "پسران بد" با بازی ویل اسمیت ساخته می‌شود.

ایران آرت: پس از انتشار گزارشاتی در اوایل ماه اکتبر در مورد آغاز فیلمبرداری قسمت سوم "پسرهای بد" (Bad Boys) ، مارتین لارنس تأیید کرد که به همراه ویل اسمیت برای دنباله فیلم بازخواهد گشت. لارنس این خبر را با ارسال متنی در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد.

با بازگشت لارنس و اسمیت انتظار می‌رود قسمت سوم (Bad Boys for Life) اوایل سال ۲۰۱۹ کلید بخورد و در آخر هفته "مارتین لوتر کینک جونیور" سال ۲۰۲۰ روی پرده برود.

به گزارش 30 نما، پروژه "پسرهای بد ۳" از مدت‌ها قبل در حال توسعه بوده و از تاکنون با موانع متعددی مواجه شده و تاریخ اکران آن چندین با تغییر کرده است. در ماه مارس سال ۲۰۱۷ جو کارناهان که برای کارگردانی فیلم انتخاب شده بود از پروژه جدا شد و بعد از آن مشارکت لارنس در فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

آخرین نسخه فیلمنامه را کریس برمنر به نگارش درآورده، نویسنده‌ای که کمدی "سخنران عروسی" و "کوین هارت" را در کارنامه خود دارد. به نظر می‌رسد تنها او موفق شده اکشن و طنز را در فیلمنامه ترکیب کند. دیوید گاگنهایم و جو کارناهان هر دو سابقه کار بر روی فیلمنامه این پروژه را داشته‌اند اما هیچکدام به خوبی کار برنمر از آب درنیامد.

با خروج کارناهان، زوج بلال فلاح و عادل العربی فیلم را کارگردانی می‌کنند. این دو سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال پربیننده "بارش برف" شبکه FX را دارند.

هالیوود ویل اسمیت مارتین لارنس پسردهای بد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین