کد خبر: 27943 A

لندن در تسخیر زامبی‌ها

لندن در تسخیر زامبی‌ها

بزرگترین فضای اجرایی در اروپا با نمایشی ترسناک در لندن افتتاح می‌شود.

ایران آرت: جدیدترین تجربه اجرایی در وست‌اند لندن، نمایشی بر اساس فیلم ترسناک زامبی‌ها خواهد بود. اثری که مخاطبان آن جزئی از نمایش هستند و تمامی اتفاقات را با بهره بردن از تکنولوژی‌های طراحی شده برای این اثر از نزدیک تجربه می‌کنند.

"Variant 31" نمایشی است که به گفته سازندگان آن آدرنالین بالا را به تماشاگران‌اش وعده می‌دهد. در این نمایش طراحان از تکنولوژی بالایی که در طراحی بازی‌های کامپیوتری استفاده می‌شود، بهره می‌برند و مخاطبان با پوشیدن این تکنولوژی قادر خواهند بود تمام زمان خود را در دنیای جدید کنترل کنند و بتوانند بخش‌های پنهانی داستان را کشف و برای آزادی‌شان بجنگند.

برای برد در این بازی، تماشاگران باید در قالب گروهی کار کنند، پازل نمایش را حل و در مورد سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند.

در این عرصه به گروه 100 نفره‌ای از بازیگران حرفه‌ای برای آکروبات‌های هوایی، پارکور، مبارزه آموزش داده شده تا آخرالزمان را به دنیای واقعی بیاورند. آنها چهره به چهره با تماشاگران در این نمایش همراه می‌شوند.

زمانی که "Variant 31" در محلی که همچنان سری است افتتاح شود؛ فضایی بالغ بر 25000 متر مربع را به خود اختصاص خواهد داد و بدون شک بزرگ‌ترین مکان اجرایی در اروپا به شمار خواهد رفت. 

تنها افراد بالای 18 سال اجازه ورود به این نمایش را دارند. مخاطبان این نمایش 90 دقیقه متفاوت را تجربه می‌کنند. این اثر از 13 آپریل 2019 کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

لندن زامبی آدرنالین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین