کد خبر: 27934 A

همکاری رضا صادقی با دهه هفتادی‌ها در آلبومی عاشقانه

همکاری رضا صادقی با دهه هفتادی‌ها در آلبومی عاشقانه

رضا صادقی در توضیحی درباره آلبوم جدید خود گفت که این آلبوم در راستای رسیدن به فصلی تازه از فعالیت‌هایش تهیه و تولید شده است.

ایران آرت: «شب موسیقی» از مجموعه برنامه‌های «نقطه سر شب» رادیو تهران است که چهارشنبه‌ها از ساعت 22:00 تا 2:00 بامداد پخش می‌شود. شب گذشته چهارشنبه نهم آبان 1397 رضا صادقی مهمان این برنامه بود و به گفت‌وگویی تلفنی با مجری این برنامه پرداخت.

به گزارش تسنیم، صادقی در بخشی از صحبت‌هایش درباره آلبومی که در دست انتشار دارد توضیح‌هایی ارائه داد و گفت:تقریبا نیمی از تنظیم‌های این اثر را خودم انجام داده‌ام. بقیه تنظیم‌ها هم بر عهده‌ی مهران خالصی، سعید شمس، پدرام شهرکی و شهراد امیدوار بوده است.

وی افزود: در این آلبوم با دو جوان بسیار با استعداد کار کردم که با یک لب‌تاپ اتفاق‌های بزرگی را رقم می‌زنند. خوشحالم که این فرصت را به آنها دادم و این لذت را نصیب خودم کردم که با این دو جوان کار کنم. نام‌شان امین و حامد است که به خودشان «حامین» می‌گویند.

همچنین برای اولین بار یک نوازنده اهل کشور ترکیه در یکی از قطعه‌هایم گیتار کلاسیک می‌نوازد که نامش ایلترکایا است. بعد از همکاری در این قطعه به خاطر بحث گرانیِ دلار و این ماجراها دیگر نه آنها با ما تماسی گرفتند و نه ما جرات کردیم با آنها تماس بگیریم.

به گفته صادقی فضای موسیقی در این آلبوم بیشتر آکوستیک است. وی افزود: بچه‌هایی که برایم کار کردند بیشترشان بااستعداد هستند. چند تنشان از بچه‌های دهه هفتادی هستند. بچه‌های این دهه خیلی باسوادند و به من افتخار دادند که در کنارم بودند.از میان ترانه‌های این آلبوم، چند ترانه را خودم سروده‌ام. خانم حبیبی، خانم اسکندری و خانم مهدویان هم دیگر ترانه‌ها را گفته‌اند. در این اثر سروده‌های چند ترانه‌سرای شهرستانی را هم خوانده‌ام که به نظرم هنرمندان بسیار با استعدادی هستند.یک قطعه‌ی بندرعباسی هم در این آلبوم دارم که ملودی‌اش را خودم ساخته‌ام و اثری عاشقانه است.برخی تا نامِ جنوب، بندرعباس و زاهدان می‌آید، فوری یاد قاچاق و این مسائل می‌افتند. اما ما در جنوب آنقدر عاشقانه داریم که شاید در جاهای دیگر نباشد.

صادقی یادآور شد: به هر روی کلیت آلبوم جدیدم پاییزی و عاشقانه است. سعی کرده‌ام از نظر موسیقی به گونه‌ای باشد که آدم بتواند سرش را بالا بگیرد. از نظر ریتم هم سعی کرده‌ام به حال و هوای جوانان امروز نزدیک باشد. امیدوارم که این آلبوم آدم‌هایی را جذب کند که می‌خواهند پاییز را عاشقانه سرکنند.

وی گفت: مدعی هستم که رضا صادقی باید فصل تازه‌ای از خودش ارائه کند.همچنین دوستان هنرمندی مانند خانم افلاکیان و خانم غفاری در ویدیوهای این آلبوم حضور داشته‌اند.

رضا صادقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین