کد خبر: 27902 A

گفتگو با بازیگر زن لبنانی "حوالی پائیز" / سلامه: من یک مسیحی هستم

گفتگو با بازیگر زن لبنانی "حوالی پائیز" / سلامه: من یک مسیحی هستم

بازیگر لبنانی سریال «حوالی پائیز» در خصوص تجربه بازی در این سریال گفت.

ایران آرت: «آن ماری سلامه» بازیگر لبنانی سریال «حوالی پائیز» است به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نقش "ساره"، یک دختر عرب سعودی بازی می‌کند.

این بازیگر در اولین مصاحبه تصویری خود درخصوص تجربه بازی در این سریال گفت: زبان فارسی زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می‌گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می‌کردم.

به گزارش ایلنا، سلامه درباره سختی‌های بازی در این نقش بیان داشت: علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان‌تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم. اما مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. چالش خیلی بزرگی بود و سختی‌ها شروع شد، چون از سر صحنه که برمی گشتم می‌بایست سکانس‌های فردا را حفظ و تمرین می‌کردم. اما برخی اوقات، به دلیل آنکه سر صحنه یکباره تصمیم گرفته می‌شد که یک سکانس که قبلاً تمرین نکرده بودم را ضبط کنند، کار برای من سخت‌تر می‌شد.

سلامه درخصوص چگونگی ادای لهجه عربی سعودی نیز بیان داشت: غیر از زبان فارسی، من باید یاد می‌گرفتم فارسی را با لهجه سعودی صحبت کنم. با خودم می‌گفتم چطور یک زن عربستانی، فارسی صحبت می‌کند؟ به این رسیدم که مخارج حروف باید از ته حلق ادا شود و تشدید داشته باشد. چون لهجه زبان لبنانی کاملاً متفاوت است. در بخش‌هایی از سریال هم باید به زبان فرانسه و انگلیسی صحبت می‌کردم.

این بازیگر لبنانی ادامه داد: من یک مسیحی هستم و ما در لبنان با وجود تنوع مذهبی، در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنیم. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و اساساً تعصب مذهبی ندارم. می‌خواهم به مخاطبان شبکه‌ای که قرار است این سریال را پخش کند سلام کنم و بگویم امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید. من همه سعی خود را کردم تا شما لذت ببرید.

وی درخصوص تجربه کار با هنرمندان ایرانی و تصور اولیه خود از این همکاری گفت: خیلی‌ها از من می‌پرسند که آیا حاضرم این تجربه را دوباره تکرار کنم یا خیر؟ حتماً تکرار می‌کنم. چون سینمای ایران برای خیلی‌ها یک آرزو است و توانسته در دنیا به جایگاه خوبی برسد؛ به واسطه فیلمبرداری، فیلمنامه و موضوعاتی که مطرح می‌کنند. حتی آگه نظرم بابت این موضوعات مثبت یا منفی باشد، مهم این است که توانستند کارهای عالی انجام دهند.

سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی از 6 آبان پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کرده و به مدت یک ماه هرشب ساعت 20:45 به روی آنتن خواهد رفت. رؤیا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، مرتضی علی عباس میرزایی، ارشا اقدسی، محمد حمزه‌ای، بهرام ابراهیمی، کیوان ساکت اف، مونا کرمی و جوانه دلشاد بازیگران اصلی این سریال هستند.
 

حسین نمازی آن ماری سلامه حوالی پائیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین