کد خبر: 27880 A

فیلم آوا برای خواننده افسانه‌ای پاپ

فیلم آوا برای خواننده افسانه‌ای پاپ

آوا دوورنی مستندی درباره "پرینس" می‌سازد.

ایران آرت: آوا دوورنی اولین زن سیاه پوستِ تاریخ شناخته می شود که علاوه بر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، نامزد دریافتِ اسکار بهترین فیلم برای "سلما" محصول ۲۰۱۴ شده است.

اخیرا، دوورنی فیلمی فانتزی از کمپانی دیزنی را با عنوان "چینی در زمان" با ریس ویتروسپون، اپرا وینفری و مندی کالینگ به تصویر کشیده است و حالا آخرین پروژه او داستانی از اسطوره ای موسیقی "پرینس" است. دوورنی مستند "پرینس" را برای شبکه نتفلیکس می‌سازد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، دوورنی به خبرنگا دِد لاین می گوید: "پرینس یک نابغه و روی صحنه تماشایش لذت و انگیزه بود.او مانند دیگران نبود.او هر ایده ی پیش بینی شده را خراب کرد، همه ی مرز ها را درنوردید و هر آنچه را در قلبش بود ا توسط موسیقی اش به اشتراک گذاشت.و متوجه شدم که تنها همراه با عشق و توجه بسیار می‌توانم این فیلم را بسازم.من بسیار افتخار می کنم که این کار به من سپرده شده است دهم."

همچنین دد لاین گزارش داد که پرینس قبل از مرگش در اوریل ۲۰۱۶ زمانی که ۵۷ سال داشت ،شخصا دوورنی را برای کار باهم ملاقات کرده است.

به دوورنیِ ۴۷ ساله، که مستندِ نامزد اسکار "سیزدهم" را کارگردانی کرده است،  دسترسیِ کامل به آرشیو ها ،آلبوم ها و حتی  ترانه های منتشر نشده این خواننده و ترانه سرای پر زرق و برق را داده اند.

پروژه هنوز در مراحل اولیه به سر می برد و دوورنی ، و بقیه ی اعضای گروهِ ماه های اخیر به صورت مکرر به خانه پرینس و استودیو های او سر می‌زدند.

ماه گذشته مدیران نتفلیکس خبر تهیه فیلمی با موضوع پرینس را تکذیب کردند بعد از آنکه خبرنگارانِ دیلی میرور ادعا کردند که قرار است فیلمی با موضوع پرینس نتفلیکس تهیه و "برونو مارس" نقش او را بازی کند.

حتی  از سوی خانواده پرینس نیز این خبر تکذیب شد. حال مشخص شد این فیلم مستند خواهد بود.

موسیقی پاپ موسیقی راک پرینس آوا دوورنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین