کد خبر: 27865 A

هشدار یک بازیگر درباره به پا شدن خون در خیابان‌ها

هشدار یک بازیگر درباره به پا شدن خون در خیابان‌ها

بازیگر آمریکایی معتقد است اگر ترامپ در انتخابات متوقف نشود در خیابان‌ها خون به پا می‌شود.

ایران آرت: جیمز کرامول بازیگر فیلم های «محرمانه لس آنجلس»، «مسیر سبز» و «آرتیست» یکشنبه ۲۸ اکتبر در چهارمین دوره جوایز کارنی برای فعالیتش به عنوان یک کاراکتر اکتور در کالیفرنیا تجلیل شد.

به گزارش مهر، این بازیگر کهنه کار که در طول دوران بازیگری‌اش به عنوان یک فعال سیاسی نیز شناخته شده است، روی فرش قرمز این مراسم که در سنتا مونیکا کالیفرنیا برگزار  شد، به صراحت افکار خود را درباره شرایط سیاسی کنونی مطرح کرد.

او با اشاره به این که فاشیسم در حال تولد است به ورایتی گفت: اگر ما اکنون او (دونالد ترامپ) را متوقف نکنیم یک انقلاب واقعی خواهیم داشت و در آن صورت در خیابان ها خون به پا می شود.

کرامول بعدا طی سخنرانی‌اش در هنگام دریافت جایزه کارنی این گفته خود را دوباره تکرار کرد او در بخشی از سخنان خود چنین گفت: ما در زمان عجیب و غریبی زندگی می کنیم، چیزی که برای این کشور و سیاره ما بی نهایت مهم است، انتخابات است، انتخاباتی که در آن امیدوارانه بدنبال آن هستیم بتوانیم دموکراسی را دوباره بازگردانیم.

جوایز کارنی نام خود را از آرت کارنی بازیگر برنده جایزه اسکار سال ۱۹۷۴ گرفته است. این جایزه برای قدردانی از بازیگران کاراکتر اکتور (این اصطلاح برای بازیگرانی به کار گرفته می شود که اغلب نقش های مکمل نامتعارف، چشمگیر  و البته پررنگ بازی می کنند) هالیوود که در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارند اهدا می شود.

جو مورتون، جسیکا والتر، جو پانتولیانو، بروس گرین‌وود و امِت والش از دیگر تجلیل شدگان مراسم امسال بودند.

دونالد ترامپ جونیور جیمز کرامول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین