کد خبر: 27834 A

عکس‌ها از هنرمندان در راهپیمایی اربعین

عکس‌ها از هنرمندان در راهپیمایی اربعین

هنرمندان نیز در کنار سایر دوستداران امام حسین (ع) خود را به راهپیمایی عظیم اربعین رسانده‌اند.

ایران آرت: شوق زیارت در آستانه چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) تعدادی زیادی از محبان سیدالشهداء و یارانش را در مسیر راهپیمایی اربعین قرار داده است. چند روزی می‌شود که زائران حسینی مسیر این راهپیمایی را آغاز کرده‌اند به امید آنکه خود را در روز اربعین به مقصد برسانند.

به گزارش ایران آرت، در میان هنرمندان نیز چهره‌های مشهوری در کنار سایر دوستداران امام حسین (ع) خود را به این راهیپیمایی عظیم رسانده‌اند. تصاویری از حضور چهره‌های مشهوری همچون پرویز پرستویی، بهروز شعیبی، علی سلیمانی و آرش مجیدی در پیاده‌روی اربعین منتشر شده که در ادامه با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

حبیب احمدزاده مستندساز و فیلم‌نامه‌نویس، تصویری در صفحه اینستاگرامش از خود در کنار چند همراه دیگر از جمله پرویز پرستویی در مسیر راهپیمایی اربعین منتشر کرد و نوشت:

"گروه کوچک چند نفره از زائران دانشگاهی و هنری، متشکل از پرویز پرستویی و بچه‌های دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر، در راهپیمایی اربعین امسال؛ از راست امیر حسین ایماندوست دانشجوی فعلی دانشکده سینما و تاتر، حبیب احمدزاده، جناب پرویز خان پرستویی و آقایان عادل معمارنیا و حسین محب جلیلی از دانش اموختگان دانشکده سینما تاتر و نیز یک نفوذی، جناب سید محمد علی خان شکیب، دانشجوی دکترا از دانشگاه آزاد، عکس در عمود ۲۵۴ راه نجف به کربلا. دعاگوی همیشگی انشاالله."

3

عکس دیگری از پرویز پرستویی این‌بار در نزدیکی حرم سید‌الشهداء منتشر شده که حبیب احمدزاده درباره این عکس به تسنیم گفته است: این عکس نشان‌دهنده هم‌نوا شدن سلبریتی‌ها و آدم‌های مشهور ما با مردم در این سیل باشکوه اربعین حسینی است. وقتی می‌بینیم چنین هنرمندانی در مسائل مذهبی همراه و هم‌گام با دیگر مردم می‌شوند دیوار بقیه سلبریتی‌ها هم شکسته می‌شود تا از آمدن و حضور یافتن در چنین اجتماعات بزرگ و تأثیرگذاری هراسی نداشته باشند.

4

آرش مجیدی، بازیگر نقش مالک در سریال "دلدادگان" نیز این عکس را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

2371516

علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز این عکس را در مسیر پیاده‌روی اربعین منتشر کرده است.

1

بهروز شعیبی نیز همراه با وحید امیرخانی کارگردان و فیلمنامه‌نویس و سیدمرتضی فاطمی تهیه‌کننده و مجری تلویزیون برای روز اربعین راهی کربلا شده است.

2

پرویز پرستویی حبیب احمدزاده اربعین سریال دلدادگان آرش مجیدی راهپیمایی اربعین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین