کد خبر: 27745 A

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه / عکس‌ها

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه / عکس‌ها

برندهای نایک، آدیداس و ریبوک راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را تولید می‌کنند.

ایران آرت: اسنیکر یکی از راحت ترین کفش هاست اما با تنوع برندهایی که به بازار آمده اند، انتخاب این که کدام مدل بهتر است، کمی دشوار می شود. اما نگران نباشید، زیرا کارشناسان با مقایسه کتانی های برندهای مختلف و با بررسی معیارهایی چون راحتی، سبکی، دوام و زیبایی، بهترین اسنیکرها را معرفی کرده اند. برندهای نایک، آدیداس و ریبوک مانند همیشه در ابتدای این لیست قرار دارند. به گزارش برترین ها، اگر دوست دارید راحت ترین کتانی هایی که برای آقایان طراحی شده است را بشناسید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

Adidas Pure Boost

1

معمولا انقلاب به پا کردن در صنعت کفش کار ساده ای نیست اما آدیداس خوب توانست از پس این کار برآید. اگر به دنبال کفشی مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه می گردید، این کتانی آدیداس بسیار سبک بوده و طراحی زیبایی نیز دارد. از آنجا که جنس روی آن پلاستیکی نیست، پاهایتان در آن بسیار راحت و انعطفاف پذیر خواهد بود. شما می توانید این کتانی را برای ساعات طولانی که می خواهید بیرون از خانه باشید، به پا کنید.

Nike Zoom Fly SP 

2

مدل زوم فلای کفش های نایک به عنوان کفش های دو طراحی شده اند، از این رو شما می توانید کل روز با آن راه بروید، بدون این که به پاهایتان ذره ای فشاری وارد شود. این کفش بسیار سبک و راحت بوده و برای آقایان ورزشکار یا آنها که می خواهند مدت زمان زیادی کفش به پا داشته باشند، بسیار مناسب است.

Reebok Workout Plus

3

آیا کسی هست که از طراحی کفش های ریبوک ناراضی باشد؟ این مدل کفش ریبوک علاوه بر طراحی زیبایی که دارد، بسیار راحت و سبک می باشد، از این رو مناسب مصرف روزانه ست. اگر به دنبال کتانی که بتوانید هر روز به پا کنید و در عین حال شیک و جذاب باشید هستید، این مدل از کتانی ریبوک انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

Nike Air Vapormax

4

برند نایک به تولید کفش های خلاقانه شهرت دارد. این مدل کفش نیز با کفه حبابی خود این حقیقت را ثابت می کند. البته این خلاقیت نه تنها در ظاهر، بلکه در کارکرد این کفش نیز دیده می شود. این مدل از کتانی نایک با آن استایل چشمگیرش، بسیار راحت و نرم می باشد. شاید قیمت آن از کفش های دیگر نایک کمی بالاتر باشد، اما مطمئنا به داشتن اش می ارزد.

New Balance 990v4

5

کفش های برند نیوبالانس به راحتی شهرت دارند. مدل 990 این برند نیز پس از سی سال تجربه، ثابت کرده که یکی از بهترین کفش ها برای پیاده روی و دویدن است. اگر کفش های نایک و آدیداس را امتحان کرده اید، بد نیست این بار به این برند مشهور سری بزنید.

Nike Air Force 1

6

یکی دیگر از کفش های کلاسیکی که نایک برای مصرف روزانه آقایان روانه بازار کرده، این مدل می باشد. این کتانی ایر فورس بسیار بادوام است، علاوه بر آن دارای چند پک هوای پنهان شده می باشد که موجب تهویه هوا و راحتی پاها می شود. جدا از کارایی این کفش، مدل آن نیز مدرن و به روز می باشد، بنابراین هیچ بهانه ای را به دست خریدارانش نخواهد داد.

Nike Epic React Flyknit

7

یکی از جدیدترین و بهترین کفش های دو نایک، این مدل می باشد. این کتانی به دلیل نرمی روی آن، بسیار راحت بوده و مناسب مصرف روزانه می باشد. منافذی که روی آن نیز طراحی شده، مانع از عرق کردن پاهایتان می شود.

Asics Gel-Lyte V

8

برند کفش اسیکس، یکی از برندهای خوشنام و معتبر در طراحی و تولید کفش های ورزشی جهان است. علت شهرت آن را می توان بیشتر در کیفیت و طراحی های فوق العاده و امروزی آن دانست. این مدل کتانی بسیار راحت بوده و برای آقایانی که می خواهند کتانی بادوام و راحت به پا داشته باشند، پشنهاد می شود.

Asics Gel Quantum 360

9

این مدل کفش اسیکس ترکیبی از راحتی و دوام را در کنار هم دارد. این کتانی با فومی ساخته شده که نسبت به فوم های دیگر کفش ها بسیار نرم و راحت می باشد. از این رو این کفش انتخاب خوبی برای آقایانی که به دنبال راحتی و کاربردی بودن کفش هستند، مناسب است. البته رنگ مشکی آن نیز به گونه ای ست که با اکثر مد و رنگ لباس هایتان به زیبایی ست می شود.

Brooks Launch 5

10

اگر به دنبال کفشی هستید که تنها برای تمرینات ورزشی خود به پا کنید، این مدل از برند بروکز لانچ می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این مدل کتانی بسیار نرم و سبک است و با ظاهر رنگی و جذابی که دارد، دل هر دونده ای را به دست خواهد آورد.

کفش آدیداس کتانی نایک ریبوک اسنیکر کتانی مردانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین