کد خبر: 27685 A

واکنش جالب رابرت دنیرو به ارسال بسته انفجاری

واکنش جالب رابرت دنیرو به ارسال بسته انفجاری

بازیگر برنده اسکار گفت آرای مردم از بمب قوی‌تر است.

ایران آرت: یک روز بعد از آن یک بسته مشکوک حاوی وسایل انفجاری به دفاتر کاری رابرت دنیرو در نیویورک پست شد، او از مردم خواست از حق خود استفاده کنند و رأی بدهند.

به گزارش هنرآنلاین، دنیرو از مقامات اجرای قانون برای خارج کردن بسته‌ای مشکوک که پنجشنبه صبح به نام او به ساختمان مرکزی ترایبکا اینترپرایزز متعلق به او در منهتن پست شده بود، تشکر کرد. بسته ارسال‌شده شبیه دیگر بسته‌های حاوی وسایل انفجاری بود که در روزهای اخیر برای تعدادی از اعضای شاخص حزب دموکرات آمریکا، سی‌ان‌ان و منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ارسال شده است.

رابرت دنیرو که از منتقدان سرسخت ترامپ است، ژوئن امسال خبرساز شد و این زمانی بود که هنگام پخش زنده مراسم هفتاد و دومین دوره جوایز تونی در نیویورک از شبکه سی‌بی‌اس به ترامپ فحش داد.

بازیگر برنده اسکار روز جمعه در واکنش به ارسال بسته حاوی وسایل انفجاری به دفاتر کاری‌اش گفت: خدا را شکر می‌کنم که کسی آسیب ندید و از مأموران اجرای قانون و امنیتیِ شجاع و مدبر برای محافظت از ما تشکر می‌کنم. چیزی مهم‌تر از بمب‌ها هست و آن رأی شماست. مردم باید در انتخابات رأی بدهند!

ارسال وسایل مشکوک انفجاری از دوشنبه آغاز شد و این بسته‌ها به نیویورک، واشنگتن و فلوریدا فرستاده شده‌اند. بسته‌هایی مشابه آنچه برای دنیرو ارسال شد، برای هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات 2016، باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق، جو بایدن معاون سابق رئیس‌جمهور، جان برنن رئیس سابق سیا، اریک هولدر وزیر دادگستری سابق، ماکسی واترز نماینده دموکرات کالیفرنیا و جرج سوروس سرمایه‌گذار میلیاردر نیز پست شد.

روز جمعه نیز مأموران اجرای قانون دو بسته انفجاری دیگر را نیز خنثی کردند که یکی از آن‌ها در فلوریدا به نام سناتور کوری بوکر و دیگری در منهتن به نام جیمز کلاپر رئیس سابق اطلاعات ملی آمریکا ارسال شده بود. در مجموع در چند روز گذشته 11 بسته حاوی وسایل انفجاری کشف شده است.

رابرت دنیرو دونالد ترامپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین