کد خبر: 27654 A

بسته‌های مشکوک برای رابرت دنیرو ارسال شد / دمکرات آمریکایی در خطرند

بسته‌های مشکوک برای رابرت دنیرو ارسال شد / دمکرات آمریکایی در خطرند

در روزهای اخیر بسته‌هایی دیگری حاوی وسایل انفجاری برای تعدادی از اعضای شاخص حزب دموکرات آمریکا ارسال شده است.

ایران آرت: پلیس نیویورک یک بسته مشکوک دیگر را خارج کرد که این بار به نام رابرت دنیرو بود و به آدرس خیابان گرین‌ویچ 375، ساختمان مرکزی ترایبکا اینترپرایزز متعلق به دنیرو – که جشنواره فیلم ترایبکا را برگزار می‌کند – پست شده بود. یکی از مسئولان ترایبکا اینترپرایزز این خبر را تأیید کرد.

بسته ارسال‌شده شبیه دیگر بسته‌های حاوی وسایل انفجاری بود که در روزهای اخیر برای تعدادی از اعضای شاخص حزب دموکرات آمریکا و سی‌ان‌ان ارسال شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سی‌ان‌ان گزارش داد ساعت 4:45 صبح روز پنجشنبه در مورد این بسته که در طبقه هفتم ساختمان بود با پلیس نیویورک تماس گرفته شد. مانند خیلی دیگر از بسته‌ها آدرس مبدأ، آدرس دبی واسرمن شولتز نماینده دموکرات کنگره آمریکا از فلوریدا بود. مانند دیگر بسته‌ها، این بسته نیز مهر اداره پست نداشت و در دو ردیف، شش تمبر پرچم آمریکا روی آن قرار داشت.

ترایبکا اینترپرایزز در بیانیه‌ای گفت: ما یک بسته مشکوک دریافت کردیم. با پلیس تماس گرفتیم. پلیس بسته را برد و تمام اقدامات امنیتی را انجام داد. بسته به نام رابرت دنیرو و شبیه دیگر بسته‌ها بود. تحقیقات همچنان ادامه دارد. همه سالم هستند و ساختمان باز است.

رابرت دنیرو از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست. بازیگر کهنه‌کار تابستان امسال در مراسم هفتاد و دومین دوره جوایز تونی در نیویورک، زمانی که برای معرفی اجرای بروس اسپرینگستین روی صحنه آمده بود به ترامپ فحش داد.

رئیس ‌جمهور آمریکا در واکنش به این اقدام دنیرو در توئیتر او را "فردی با بهره هوشی خیلی کم" خواند.

بازیگر برنده اسکار دو سال پیش نیز در فاصله دو روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مراسم اعطای جوایز فیلم هالیوود در بورلی هیلتن، بعد از دریافت جایزه کمدی هالیوود برای فیلم "کمدین"، ترامپ را با رهبران خیالی و نالایق فیلم "سوپ اردک" برادران مارکس و "دکتر استرنج‌لاو" استنلی کوبریک مقایسه کرد و گفت: تا یک انتخابات ترسناک دو روز بیشتر نمانده است. چه دوست داشته باشیم، چه نداشته باشیم، سایه سیاست بر ما افتاده است. برای من سخت است که به چیز دیگری فکر کنم. اجازه بدهید همین‌جا بگویم: ما این فرصت را داریم که اجازه ندهیم یک کمدی به یک تراژدی تبدیل شود. سه‌شنبه به هیلاری (کلینتون) رأی بدهید.

او پیش از انتخابات ریاست‌ جمهوری نیز در ویدیویی با حمله به ترامپ گفت: دلم می‌خواهد با مشت به صورت او بکوبم. دنیرو در دو سال گذشته در مناسبت‌های مختلف از جمله ژانویه پیش در جوایز هیئت ملی نقد آمریکا و این دوره جشنواره ترایبکا به شدت از ترامپ و سیاست‌های او انتقاد کرده است.

ارسال وسایل مشکوک انفجاری از دوشنبه آغاز شد و این بسته‌ها به نیویورک، واشنگتن و فلوریدا فرستاده شده‌اند. بسته‌هایی مشابه آنچه برای دنیرو ارسال شد، برای هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات 2016، باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق، جو بایدن معاون سابق رئیس‌جمهور، جان برنن رئیس سابق سیا، اریک هولدر وزیر دادگستری سابق، ماکسی واترز نماینده دموکرات کالیفرنیا و جرج سوروس سرمایه‌گذار میلیاردر نیز پست شد.

 

رابرت دنیرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین